Wednesday, May 26, 2010

malam yang butaaa^^

Salam ~
di malam yang buta aku meng'update' ^.^
my friend , Ummi Kalthum gerak aku . haha . aku dh tdo after gayut ngn Afiz . haha . tetido tyme bca novel 'Yang Sebenarnya' oleh Aisya Sofea . yeah . detail gtu lorhh .

powerpuffgirls theme song ♪♫
meaning ade msg dtg . aku g check lhaa .

" qyn , check poli gak . kmk dapat "

doyaii . dgn lmah + smgt ingin tahu . aku pg check .

tadaaaaa ~ ne haah

[click for enlarge]

nehh . bru nk dpt . dr 1st ari tuh asl aku x dpt . adoii . neh wat aku bngong neh . aku dpt Diploma Sains Kesetiausahaan kat Politeknik Mukah . yang aku tau , sma ngn Natijah TF . adoimakk . tulun aku .
aku dh ready nk g Kuchng for PTPL . tp cmne ekk . parents aku soh aku g poli neh jgk ke ? adoyaii . aku dah tanye bbah aku td , dy kate suma dh ready . pegi je Kuchng . tp kalo nk tnye mama aku ape jwpn mak aku ekk ?
-menjadi satu tandatanya bkn tandatangan-

huhu . aku minat ngn ACCOUNTING tuh . bole tak kalo aku teruskan ngn tu jekk . bkn ape , dlm cuti sbulan neh . aku dah fkir baekbaek dah . mind setting aku dah sebati nak plih ACCOUNTING . org cuti 5 bulan aku cuti sebulan jekk . mnjadi tandatanya bukan tandatangan. haha . 4bulan tuh aku keja lahh . haha .

so , yang mana satu ? plihan kalbuuu ~ ayoyaiiii ~



www.tips-fb.com

No comments: