Thursday, May 13, 2010

Tagged By NatijahTf

-apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam dari belakang?
::member tikam dr belakang ? adoyai , lumrah2 dalam berkawan . wat dunnoe jekk . jangan kata yg bukan2 suda . x gitu ? huu ;)

-6 orang dalam hati anda?
:: 6 orang ekk ? mama , babah , yadi , Ahmad Al-Afiz , my real family and of course my friends ! (walau di mana anda berada . cehh !

-anda rasa anda comel?
:: penting kee ? hoho dun judge by physicaly yokk ! ngee .

-single or taken?
:: taken lorhh ;p by Ahmad Al-Afiz ! Syg lorh ;p

-Blog yang anda suka?
:: blog yang aku suka ? blog yg list aku , follow aku then aku mmg suke bca blog korg lhaa ! huhu ;)

-adakah bilik anda kemas setiap hari?
:: mestilah kemas tiap hari . anak dara ape neh . hoho ;p

-lagu terakhir yang anda dengar?
:: Potret - I just Wanna Say I Love You . ngehngeh ~ ( lagu blog aku )

-last text message?
:: Afiz Muahmuah !

-last phone call
:: dr PTPL Kuch td . hoho ( jujur skit )

-hari terakhir anda menangis
:: mlam td . menahan kesakitan ( hanya org tertentu yang tahu )

-list 5 favorite colour anda
:: White, blck , Pink , Grey , Colourful ;p

-Website yang paling anda suka
:: blog aku . hoho . mukabuku,tumblr,formspring.me then ape2 je lahh ! berita harian pon ade gak ! haha ;P

-orang terakhir anda ber"ym"
:: Asyiqin Ariffin . aku jarang sikit ber'ym' nih ;)

-game yang paling anda suka
:: game ? aku kurang skit game2 neh . minat Farmville je kot . haha . di Facebook tu ha . huhu .

-adakah anda peminat MCR?
:: mcr ? waah , aku minat ngn dorang tuh . just jarang skit mngikuti pkmbangan mhupun kempis dorang tuh .

-apa perasaan anda semasa menjawab tag ni?
:: have fun lhaa . di sambil ke'blurr'an yang melanda untuk m'blog-walking'kan blog aku neh .

-anda rasa tag ini best?
:: best gak ;) not bad !

-tag lagi 10 orang
:: aku tag kat sape2 jek yang bikin hit counter aku yg x sbrapa tuh mkin btambah . ngehngeh ;) jangan lupe tau . copy paste jek ekk ;)

-pesanan untuk orang yang anda tag?
:: korang wat jek ekk . have fun punye ! muahmuah !

p/s ; NatijahTf , sy copy dr awak gak neh . k'blurr'an melanda .



www.tips-fb.com

No comments: