Monday, May 31, 2010

weddin of my cuzz ^^

Assalamualaikumm ~ huhu . title yang aku wat tuhh . wat aku teruja sangat2 . cehh , macm aku plak yang nak kawenn . padahal , aku pengapit jek ponn . . haha ~ selama 2 hari 1 malam . cehh [bunyi mcm lah laa sangat] haha .

tapi letih giler wokk . biaselah kann . bnyk keja lah nak kne wat . tpi . one thing aku best sgt . aku jumpa ngan kazen mazen yang ade kat kampung . muka aku nih jarang skit ade kat kampung tu haa . tula pasall . haha ~ tp x bnyk aku snap pic weding dorang nehh . pasal ape . aku tak dapat nk pegang fon sebab aku sendiri ekot pegi umah pengantin laki . ape je yang aku boleh pegang kan selain bnda untuk kipas pengantin tu haa . haha . huhu ~ tp ade gak 1 2 pic yang aku snap dr fon org len . pastu ape lagi bluetooth je lah kann . HAHA ;) pasal pengapit tuhh , x dirancang pon sebenarnyee . aku x tau papeponn . tba2 mama kata , esok ready , kakak kata ko jd pengapit . so ready je lah kann . ~

salah satu pic yang aku snap kat umah pengantin laki . mengikut adat . bersuapan makanan . huhu . sweet nye kedua2 pengantin ne haa ~ sama sama cantek ~ haha ;]

awal2 pagi lagi au kene ready awal . kne touchup plak dahh . aku neh bukan jnis yang sukesuki buat bnda2 cmtuhh . simple je wokk . haha ~ tengoktengok punyelah tebal aku kna touchup tu haa . mngalahkan pngantin . adoyaii . kalo au tau , aku sendiri je pon bolehh . haha ~ btw , hari tu aku guna bju purple . haha ~ pengantin plak mengenkan pkaian warna coklet ~ wahh . punyelah panas nk mampos . nsib aku x terlelap lam kereta pengantin tu haa . x ke malu ? hahaha ;)

neh pulak yang smpat aku snap before kua mnunjuk kan muka yang tbal seinci makeup nyaa . haha ~ letih tau aku . tidur 7 hari 7 malam pon blom tntu lagi habis letih tuhh . cehh , xde lah . mcm lah aku yang kawen kann . haha , btw , kepada cuzen ku
ANNI SHAFIRA BINTI YAHYA ~
selamat menjalani kehidupan rumah tangga ;) then , tmbah2kan lah anak2 buah kami suma kazen mazen anda ini . cehh ~ HAHA :)

haha , nih yang aku sukee ~ nama dy ASYRAFF . haha ;] cute giler tau budak nih . anak uncle akuu . aku plak x ingat sae budak nihh . at last d britahu neh kazen aku yang amat kiut lagi miut tp x terbiut mcm NONONG . hahah ~ kata dorang budak nih memilih skit . haha . tp dy x memilah aku plak . i like ~ haha . nih tyme aku pgang dy . tp aku snap dy jekk . kiut sgt . sape surohh . hha ~

waaa. 2 hari di sana buat aku ckup letih dgn suma kerja . tambah2 lagi jadi pengapit tu haa . ngam pulak cuaca panas . sgt . haha ~ x banyak pic aku ekk . sorie lah kpda sape2 yang berkenaan ~ ..

HAHA :] selama aku di kampng , Afiz aku kat KK . smpat gak kmi jumpa hari tuhh . haha ~ IMISSYOUSAYANG :]

x bnyk cerita . x banyak gambar . tu aje yang aku coretkan untuk kali ni haa ~
see you lagi . bla2 lh ekk ;]]]]



www.tips-fb.com

No comments: