Friday, June 4, 2010

2nd award for my belog *.*

Assalamualaikumm ;) hari nih busy gakk ^^ post srusnya aku crite ekk . aku msih dlm kletihan . esok kot . HAHA ;] aku g bukak lha blog aku td . aku tgok kat chatbox , ade msg dr ColourfulLife ;] ' ade award and tag utk blog neh '

okeh , aku g bukak ah yang link blog CL kan . huhu ~ then i got thiss >>

1st of all , aku nk kata thankss sgt sgt kat ColourfulLife coz sudi gak menghadiahkan award yang mat meningkat semangat aku untuk terus berblogging didunia blogger ne haa ~ HAHA ;]

Tapi..
sebelum dapat award tuhh . kene jawab soalaan soalan yang disediakann ~

Tugasan TAG : Award + Tagged

(a) Buat entri berterima kasih atas award yang diberikan.

Terima kasih sangat sangat kepada ColourfulLife a.k.a CL . kerana sudi memberi awrd yang amat membuatkan aku lebih bersemangat untuk terus berbloggingg ~


(b) Berikan kepada 10 / 20 / 30 orang rakan blog korang.

10 je kott ~ ramainyee !

(c) Beritahu kepada rakan - rakan korang bahawa mereka memenangi Award tersebut.

suda dehh ;DD

(d) Ceritakan 7 perkara mengenai diri sendiri.

- orang Srarawak yang peramah *perasann
-suka jalan jalan . holiday gtu lorhh .
-orang pgil 'Qyrn' or 'Qynah'
-syg family dy sgt2 . haha ;]
-akan mlnjutkan peljaran dy kat PoliTeknik Mukah '10
-Diploma Sains Kesetiausahaan ^^
-ape lagi ekk ? tnye lahh ;DD

aku nak jugak bagi awrd neh kepada para folower aku ekk ;]]


Muchos Gracioss SEMUA ~ chow awal ekk . Wassalam ;]



www.tips-fb.com

No comments: