Wednesday, June 9, 2010

template ouh template =.="

Assalamualaikumm ~
hari ini aku mengeluhh . semua disebabkan oleh templatee ~

but , before aku kate pape . before aku nk merepek . before aku nak sumpah seranah *xdelahh . perumpamaan sematamata . cehh !
aku kene hargai art sorg junior aku .
'QYRN DISHDUSH'
ano org pgil dy , nme pnoh pon aku x tauu ! HAHA ;] btw , thanks dear !

okeh . mula balik ekk ! template ouh template =.=" memang template grey neh lah yang last aku pakai hari tuhh . but lama aku pkai neh . mcm bosan plak kann . len la kalo dy animated . geram aku ahh ! aku pegilah tukar template . ade tulis "qyrndishdush ♥ " . waaa! cantek gakk . but ade mistake kat situu . warna yang amat kurang mnyerlahh . taknak gak akuu . adoii .

then aku pegilah tukar lg template bru . kaler itam grey . p tu ade colourful dh siap edit . wahhhh ! entry aku x tau pegi mne . adeyy . bring ah org x baca entry kann . bca info je kott . hahaha ;] tp aku x kejam . sharing is caring . kne kongsi cerita gak kann . boleh ke content penting kat satu blog tuh bleh ilang ntah ke mna . bru je bminat ngan template tuhh . amat marah di sini . adoyaii !

so , buat sementara waktu . aku cari template baru lagi ekk . so my belog under contruction ekk ! HAHA .

btw , aku dok umah jee . tp ade gak kua ngn si dia ari tuhh . cehh . tanak ceritaaaa . HAHA ;]
aku dah blurr . mulut aku terzip rapat sekarang . otak aku beku , tak tahu dah oiii ! next post aku post pnjg mnjg ekk ! see yaaa !



www.tips-fb.com

No comments: