Saturday, July 24, 2010

setelah sebulan . I'M BACK ^.^

Assalamualaikum semuaa :) wahhh . setelah lama aku menghilang tanpa berita . hee . blog ku terabai bersawang sawang . aduii . aku nak hupdate ne haa . jangan risau ek . tiap hari aku view tapi aku x update pun kan . jangan risau ek . hari ni QYRN akan isik something new ekk ! :)

hokeyy ! tengok aku punye title tu haa . ' setelah sebulan . I'M BACK ^.^ ' bermaksud mmg bersih sebulan aku tak update blog aku ni haa . sorry sgt . hee . okeh ! aku nk crita neh . tp before aku cerita habis2 . aku nak bagik korang suma tengok muka nerd aku d dalam kelas agama . hahahaha :)

okeoke, minggu lepas . Nabilah a.k.a Bella Fame , bawak kami p umah dy . hehe . saja2 . hehe . best giler ahh . hari jumaat minggu lepas kamibertolak dari Poli dalam pukul 4 , x lama pastu sampai ah kat terminal . hehe . kat terminal . jalan kaki je g umah bella . hahaha . bunyi aku ckp td mcm jaoh sgt umah c bella tu . ngee ~ mlm, mcm2 kami buat . aku ttdo awal . aku terbngun kjp , smpat join dorg tengok ghost movie . hahaha . yang best kat crita tuu . pocong dy pndai terbang plak dahh . ayaiii ~ HAHA :)

Esok harinyaa . parents Bella ajak g kampung , kat Balingian, Mukah . hehehe . aku dh pnah g ctu sblm ni . brapa kali dh ekk . ehhe . nih . kami sengaja nak bawak Natijah TF g ctu , bmalam shari . best giler ahh . kami btolak petang , hehe . so tengahari tuu . kami sempat makan masakan mak Bella . hehe . best ape . lame x rasa mskan kampung . heheh . tp , guess wut ? Natijah pon ade masak jgk utk kami . masakan ayam masak kicap gtu lorhh . hehehhehe :) i loiiikkkeee ! hehehe . then kami btolak g Balingian . sampai2 jekk . kami pun g rumah Mak Mie . rumah d mana tempat aku tinggal satu masa dulu . hehehe . best hapee . happy pat jumpa dorg semua . hehe . Mak Mie, Kak Sam, Daniell, Kak Nisa, Jeran && Her . haha . best giler ahh . kami jalan sekeliling kampung . hehe . ne haa . antara pic2 yang aku sempat amikk .

di rumah Bella kat Balingian :)

malam , sambil tunggu order burger :)

otw pegi umah Mak Mie :)

hehe , pagi keesokan harinya . kami un balik . hehe . smpat lagi kami pegi Pantai Tapak Pesta Kaul . hehe . ade cubprix kat ctu . hehe . bising giler dgn bunyi motoo . smpat bgambar kat ctu . tp mls ah nak uplod . next time kehh ? hehehe :) petang ? kami balik poli semula . utk memulakan minggu baru kat PoliMu :)

oke , skarang aku nak cite plak sal classmate aku . hehe . classmate aku , suma gila gilo . haha . tp ade gak sstgah yang penndiam je . x nak bgaul ngn yang bising2 . haha . nih pic2 gila kami suma :)

Tan Su Ting ngn Nellita Chong je chinese girl yang aku rasa sporting habes lam kls tuu . sia bgambar lagi ngn kami suma yang muslim :) jangan heran , nih dy yang ajak kami tauuu :)
haha , reflection of us . kat blik vvip kat Jabatan Perdagangan . smpat lagi tauu :) hehehehehe !

kami :) dr kiri , aku , Natijah Tf , Fadhiha Izzati, and Haziati ;p

nih je kot entry aku kali nih . pasni bila lagi aku nk update ek . btw, blog aku nih , aku tulis untuk cerita aku je . jangan risau . apa yang korang tegok kat blog . tulah aku . aku x fake org punye personaliti . hehe :) I LOVE MYSELF

k, arh . adioss ! LOVE U ALL MY READER !



www.tips-fb.com

No comments: