Sunday, January 9, 2011

credited to Sis Solehah && Sis Myravea :)

Assalamualaikum !!
yeaa , peeps ! aku datang meng'UPDATE belogg aku nih laa . wasseh , agak free sikit sekarang tunggu orang bersiap nak gi makan kat cafe . hihi . malam ni nak wat latihan Shorthand . hihi . tu la pasal . nak gi makan awal . since dorang pun ade keja sendiri nak kena buat .

okayy , berdasarkan title di atas . agaknyaa , ada nama dua orang sis yang superduper cute yang aku nak kena say Thank You ! hihi . ni kerana dorang dah tulun aku santek santek kan aku punya inchek belogg ni haa . hihi . bawah ni aku ada print skrin kan sikit apa yang dorang dah operate kat belogg aku nih . selama nih aku menghilang pun sebab belogg aku under construction sikit . hihi :D

okayy , aku beritahu sikit ekk . promote sikit pa yang dah jadi kat belogg aku ni oleh sebab dorang nih . HAHA . *agak kejam kan ? sory both sis :)


baiklahh !!~ ni gambar 1st aku print screen untuk entry kali nih . *2 je ponn . HAHA . header aku tuh , Sis Myravea yang buat kan . dalam lebih kurang setengah bulan yang lalu . hihi . love love gitu lorhh . Sis Myravea nih pun ade business buat header tau . part time . hihi . sis , qyrn tolong promote ekk :)

klik SINI kalau nak link teruss kat belogg Sis Solehah :)

okay, NEXT!



okayy , ni perubahan yang keberapa entahh . inchek belogg aku dah ada footer nama aku sekarang . hihi . aku suka tauu . satu lagi background entry aku pun dah ade border sekarang . hihi . suka sangat sangat . Thanks to Sis Solehah sebab dia yang aturkan semua nih . hihi .

satu lagi yang nampak berubah , background aku . before nih , kaler pink ade cuppycup gtu lah kot . sekarang ni dah tuka butterfly pulaks . hihi . cute tak ? *perasan ! nih pun Sis Solehah yang tolong aturkan . btw, Sis Solehah pun ade gak business buat Header . cantek cantek gak tau . baru je bukak .

klik SINI kalau nak link teruss kat belogg Sis Solehah :)

okayy . memandangkan kawan kawan dah panggil dah . hihi . nk makan dulu ekk . daa !!~

wassalam !!~ :)


www.tips-fb.com

No comments: