Tuesday, June 21, 2011

Day 3 : 10 Things You Hate.

Assalamualaikum semuaa.

hari ni sebenarnya takde semangat sangat nak blog-ING. entahh, idea entah ke mana laa. mood pun hilang mam tu je. ayakkk. mungkin bersesuian kot dengat entry kali ni. mood boleh dimasukkan dalam entry ni. aikkk? macam kritikan Akademi Fantasia pulak ehh? kihkihkih. okayy lah, terukan je lah dengan entry kali ni. 

DAY 3 :

1. Banyak Cakap. grrrr :/ aku sakit hati gak tau, kalau banyak sangat cakappp. *macam Tipah Torpedo* hehe. aku tengah tengok telemovie tu sekarang. hehe. heyy, aku pantang sikit tau kalau orang sekeliling aku banyak cakap. rasa nak tutup tau mulut dia. kalau cakap benda berfaedah, tak pe lah jugak. ni takk, cakap itu ini yang tak masuk akal pulak tu.

2. Banyak Penipu. ayakkkk! yelahh, kata orangg kalau tak dapat nak buat benda tuu, atau takdek wat benda tu toksah lah yee nak meniou. sebab sekarang nii, orang menilai dari sudut peribadi orang tu sebenarnyaa bukan dari luaran. heyy, banyak orang dah aku kenal macam ni, tapi takde lah kot aku nak boikot habis-habisan. aku buat selamber jugakk. tapi aku rasa kalau orang tu kenal aku, dia akan tahu camne. aku akan marah terus. tapi bertempat lah yee kengkawan! ;)

3. Waitingg? yup! seriously, aku pantang sikit hal tunggu menunggu nih, tapi aku tak boleh nak marah jugakk. ada sebab sendiri kann. memangg, penantian satu penyiksaan, memang susah. yelahh, dah lah mununggu, takde pulak bagi apa apa sebab. aku dok menunggu buat bodoh je tau. tengok jam. tengok inbox yang takdek langsung mesej masukk. grrrr :/ 

4. tak suka sangattttsss the very lah sangattt kalau kerja dengan orang yang banyak komen. ehh, nak tahuu? kalau komen tu sebab nak perbetulkan kerja aku takpe lah jugakk. ni takk, sengaja nak sakitkan orangg, sampai sekarang ni aku masih ingat siapa orang tuu, alhamdulillah lepas ni aku dah tak kerja dengan dia dah? kerja? maksudnyaa sama komuniti ngan kitorang jugak lahh. *alahhh, malas nak mngunpat hari rabu yang indah ni* hahaha, sebenarnyaa, macam yang korang tahu dari entry aku sebelum ni, aku palingggg pantang kalau orang komen kerja akuu. sorry lah ekk untuk yang terasa, takdek niat.

5. tak sukaa? RABBIT. haha. walaupun comell, tapi aku agak geli gemeli dengan arnab, dengan telinga yanggg panjang tu. eeee. pelik sangat. *ehh, tak boleh nak kata camtu. Ciptaan Allah.

6. aku tak suka bila orang kacau aku time aku TIDURRR yang sangat lena. hahaha. paling pantang, lagi lagi dengan cara. 'HOI!' yang mana agak sangat mengejutkan ye tuan tuan dan puan puan. grrrrr ;/

7. Barang aku dipakai, pastu dikasi rosak segala. tumbok kangg! aku tak suka, dahlah pakai barang org, pastu, bagi rosak pulak  tu, aku paling pantangg sangat. aku boleh marah samapi jadi incredible hulk tau! hahaha,.

8. tak suka kalau, apa yang aku order, means makanan, tak memuaskan, mahupun layanan. heyy, aku bukan nak mngomen tak tentu pasal. tapi hak kita lah kan untuk dapatkan makanan yang sedapp, lebih lebih lagi aku yang memang obses tentang makanan. seriously aku cakap ni. hehehehe,.

9. kalau bergurau, tak kena tempatt, means, kalau di tempat orang yang tengah bersedih dan segala gala yang sangat menyedihkan. nak contoh jugakk, depan orang yang tengah sakit. tapi tahu takk? kalaupun sekiranya ingin membuat sii sakit happy happy gitu. jangan lah sesekali nak menyebut benda yang tak boleh ye depan keadaan yang macam tu.

10. yesss, seriouslyy, tak boleh kacau time aku tengah BLOG-ing. ye lahh, nanti hilang idea aku lagi entah kemana. HAHAHA.

yesss, benda benda yang membuat aku marah sudahh hilangg, semua aku dah lepas kat sini kot. btw, this is the things I hate.! yeahhhh ;P



Photobucket
www.tips-fb.com

No comments: