Friday, June 10, 2011

got birthday present from my Babah.

Assalamualaikum semua nyaa.

*harap maklum. ini adalah entry gumbira tahap dewa. hehe.

okayy, today I got present from my lovely Babah. just like OMGucci. hehe. my babah kasi aku handphone baru. *bukan laa nak mintak puji ehh. sebab orang lain boleh dapat yang lagi latest. terkejut. bersyukur sangat sangat. pernah jugaks babah aku kasi handphone. hadiah birthday jugak. tapi 2 tahun kemudian, keypad dia agak bermasalah. maksudnya tahun ni aa tu, memang keypad dia keras semacam. mungkin, babah aku tahu kot. sebab tu kasi aku hadiah ni. hehe. 

Thanks a lot. 


ohhh my Sony Ericsson K770i. aku sayang kau, akan ku simpan jugaks kau yee. * jangan kata kuno. sebab sekarang ni dah takde di pasaran tau. limited edition kot. hehehe.


say thanks to Babah. sehari dengan senyuman memanjang. hehehe. sukaa. Nokia 5233, kau pulaks yang akan bersama ku. ;)



Photobucket
www.tips-fb.com

3 comments:

Pwincess said...

hwaaa , seronok nye

ehem ehem , birthday kite same yer ? HHE <3

Mr A said...

waH~babah yg great~=)

Sophie said...

so lucky... :)