Saturday, October 15, 2011

Love Quote. :]


Assalamualaikum fellas. 

How are you? it's weekend, rest for sure. yeahh. aku sebenonya nak update pasal Gathering 1st Blogger Polimukah. but, gambar gambar semua kat laptop aku. lagipun line broadband bagaikan siput berjalan. bukan berlari ye, tapi berjalan. *macammana tu?* nih pun aku update guna laptop kawan. hehe. okengg! aku postpone dulu ye pasal gathering tu. malam nih, mood aku tadi kat Twitter. tapi tak jugak lah berapa nak mood sangat. tapi yang penting memang boring sangat.

aku jumpa love quote tadi. aku terus post kat wall twitter pink aku. ngehngeh ;p




for sure, aku baca je quote ni aku fikir panjang. alangkah bahagianyaa, kalau semua lelaki kat dunia ni, mencintai seoarang wanita kerana apa yang ada pada dirinya, kelebihan nya, walaupunn, kekurangan nya. syukur laa. tapi memang ditakdirkan Allah untuk terima ujian masing masing. then, i'm sure, sii sayang will read my blog nih bila tahu aku update. apa kata nanti aku mintak pendapat kat dia pulak. hope dia salah seorang daripada yang  tergolong dalam quote kat hatas nih.

urm, aku laparr. nak makan mee, tapi malas nak masak air. nak nengok facebook. facebook sekarang ni tak meriah. yelahhh, home aku takde sangat notification sekarang ni. nak tido awal. tak remaja langsunggggg! HAHA. okeh, aku nak abiskan dulu kata-kata aku, esok InsyaAllah, aku datang lagi, update cer baru. jangan risau ek ;)

rindu korang semua.
Wassalam. :)



Photobucket
www.tips-fb.com

No comments: