Wednesday, November 30, 2011

kenapa aku dah lama hilang dari encik blog aku?

Photobucket

hey korang korang semua.


apa motif gambar ni? sekadar hiasan.

aku update blog hari ni. bukan apa. rasanya jarang dah kot aku gi update blog, tapi seriously, aku memang rindu nak blogging. bak kata Cik Halimatun, wasseh. semester 3 ni, memang aku jarang nak blogging. hmm, entah laa. bukan boring, bukan bosan, busan tak tahu nak update apa. *semua sama ja kan? haha. tapi masa aku dah terlalu fixed sangat nak buat benda lain. awww? 

Kenapa aku tak update? Kenapa aku dah lama hilang dari encik blog aku?

Jadual yang agak padat kat kampus.

ohh tidak, tu dah memang satu sebab yang aku tak dapat nak elakkan. yelahh, nak elakkan macam mana kan? mana dapat nak ubah, pagi pagi kena bangun sebelum kelas 7.30 pagi. adohh, *sigh~ yelah, rehat  2 jam paling maksimum, pastu masuk kelas balik. walaupun ada masa tengahari, kadang kadang, ada pulak kelas ganti kat jabatan sana sini. tu lah pasal, laptop dalam bilik je. takleh nak bawak sana sini, macam budak budak IT bawak. alamatnya senget sebelah aku punya bahu. hahaha. *gelak setan*

Aktif dengan keluarga PRSP tersayang aku.

yup, memang aku aktif dalam PRSP. kot? hahaha. tapi, aku salah seorang yang kena ada, kalau takde tak jalan program. *eleh, ada pula macam tu* hahaha. yelahh, program banyak, kitorang selalu jadi AJK pelaksana, so, masa bersama laptop juga terhad. hanya sekadar 'menguras' di dalam Facebook. tu je kot. hahaha. memang laa sangat sangat banyak aktiviti. baik rasmi atau tak rasmi. macam semester lepas, ada ja aktiviti PRSP aku selalu update jugak. tapi kali ni, aku tak dapat nak update terus, nak kena tinggu cuti. insyaAllah, aku update slow slow. ambik peluang time ada line bagoss. hahaha.

Nanti aku luang banyak masa kat blog, Sii Sayang aku marah? hahaha. *ape pulak nih!*

hahaha, takde lahh, tapi kan betul, kitorang selalu makan malam sama, kalau aku nak update malam dekat kol 8 macam tu, bilo agak nya nak makan? marah Sii Sayang aku tunggu aku kat kafe. hahahaa. nak update malam, bila pulak masa aku nak wat assignment, then, nak study? *kalau lah jugak study.* the whole time aku rasanya buat assignment je kot. bila ada kuizz baru terkial kial nak study. nampak bebeno pemalas nye.

Sekarang dah cuti? ko dah takde alasan. tapiii...

hadohaii, ni aku dah start cuti dah. cuti semester, dalam niat hati aku kan, memang aku nak update blog aku setiapppp hari. tapi korang nak tahu? apa pulak masalah seterusnya? lampu kat broadbband aku tak pernah lagi warna biru. asyik asyik warna hijau. 

Biru - Excellent Coverage
Hijau - Poor Coverage

haa, tu dia. nampak permainan dia. memang susah banget aku nak pegi update kot blog aku, bukak new tab satu satu pun asyik kena tekan Reload. haha, kadang kadang aku fed up, aku tidur awal. twitter aku pun dah ketinggalan kot. yelahh, nak buat macam ne, nak update twitter pun, kena tunggu lama. sampai aku tak dapat nak update. hmm, merungut. sangat sangat sakit hati dengan broadband.

Tapi InsyaAllah,

Semester depan aku Latihan Industri. means aku  Pratikal. aku dah banyak masa kot malam malam, tambah tambah lagi, aku tinggal kat rumah family angkat aku, line wireless bagos sangat. alhamdulillah, boleh lah luangkan masa update encik blog. muah muah untuk encik blog! ;) 

P/S : ehh, panjang pulak aku update hari ni, almpu kat broadband aku warna biru. yohooooooo! :P

Photobucket
www.tips-fb.com

No comments: