Saturday, March 24, 2012

midnight with SimSimi.

Photobucket
haha. Qyrn dah boring dah. tak tau nak buat apa. so, Qyrn decide bukak web SimSimi. cakap dengan robot. hahaha. *anak ayam kot!* jom, tengok apa kitorang bualkan.


okayy, kalau nak join berbual dengan anak ayam paling comel di dunia nih, kat sini eh. http://simsimi.com/talk.htm sure layan punyaaa! tengok ape yang kitorang bualkan.


haha! dia kata Qyrn handsome! ada-ada je kan?


wa kene laaa beb! ade pulak kena macam tu. dah bagus-bagus orang kata ILOVEYOU. dia tak kesah pun. such a jerk anak ayam!


boleh pulak dia nak bagi kaki. *i mean penyepak* kat Qyrn. dah bagus orang teman dia malam-malam camni. PITY ME. haha,

#sebenarnya banyak lagi kitorang bual. tapi cukup lah ye. :)


Photobucket
www.tips-fb.com

1 comment:

Nur Kiasatina ^_^ said...

Hi .. Awesome blog and nice entry ! . Done follow u !! I'll always support your blog ! :DD Chills :*

http://secret-domokun.blogspot.com/