Saturday, June 2, 2012

It’s my day. Oh ya? 24th May 2012 punya cerita.


Photobucket

Hai korang semua. Akhirnya Qyrn menggagahkan diri untuk mengupdate blog yang sering terabai disamping final report yang agak terbengkalai. Terbengkalai okey? Sebab apa, baru-baru ni ada Pesta Lawas. Lebihlebih lagi, sii saying saya Mr. Zafiq ada di Lawas. So, memang tersangat terbengkalai lah kan? Yup! Memang ramai kot sedara mara kat rumah Qyrn, layan ajelah en? Yang paling menedihkan, tragedy kehilangan slipper Fipper kepunyaan sii saying. Suda- sudasuda, bertambah sedihnya kang.


posing kejap ek (:



post lepas dapat tempat parking kereta. punya best. yelah, pesta lawas kan.


 

sii sayang, ILOVEYOU!


Okeh, Qyrn akui. Memang tersangat-the-very lah sangat ye Pesta Lawas kali ni. Heboh, kamboh, dan sebagainya. Eh eh, ni cerita pasal Pesta Lawas ke My day? Birthday Qyrn lah kan. Balik pada tajuk sebeno.

Malam 23 hb tu, Qyrn dah tak hengat dunia. Tidur depan tv, sambil tengok Thomas and Uber Cup. Tu chanel pilihan sii saying Qyrn. Yadi pun dok tengok sebelah Qyrn. Tidur tak hengat dunia. Seriously, Qyrn selalu mempertikaikan apa hadiah dia untuk Qyrn. Macam-macam lagi kan. Eh eh, bukan materialistic. Tahun kedua sambut birthday dengan dia kan? Suka la teww. Tahun lepas, dia kasi Qyrn kasut Everlast. Yang tu, dia siap ambik gambar dan send, suruh Qyrn pilih. Tahun ni, macam habuk pun takde. *mula-mula tu lah kan*. Okay, sambung balik. Tepat je 12 a.m ade orang tarik bantal yang Qyrn hempok kat muka Qyrn. Bantal LULU. Then, nyanyi lagu birthday. Ohh sweet. *sila lempang sii sayang* haha, aku terkejut, keluar satu kotak rantai dari poket seluar sii sayang. Ohh maiii, Qyrn dengan muka blurr. Bukak apa ada kat dalam tu. Rantai yang berloketkan ‘Q Y R N’. Yupp, Qyrn dah lama dah sebenarnya plan nak buat tu, since dari Mukah lagi, memang dia selalu temankan Qyrn cari, tapi kena tolerate dengan diri sendiri. Duit bukan untuk kepuasan diri sendiri je kan. So, Alhamdulillah, ade jugak sii sayang hadiah kan ape yang ada dalam wishlist Qyrn.


loket Q Y R N

Mak panggil masuk dalam bilik, then Tanya. Nak buat biasa je ke nak BBQ untuk ayam a.k.a manok. Haha, okay, Qyrn kata goring je. Bila kasi tau dengan sii sayang, dia kata volunteer nak panggang. Ohh okay, kita panggang. Then, tak tau lah siapa yang datang. I thought kite-kite aje. Baru teringat. Esoknyamemang ramai kat rumah, sebab sedara mara datang bermalam untuk tak ketinggalan Pesta Lawas. So, ade lah sorang dorang yang dah datang malam 24th tu. Petang sebelum bakar-bakar semua, ambik kakak kat kampong dengan nephew. Semua nya start dengan berjayanya. Tapi fyi, memang lucu kot birthday cake Qyrn. Macam budak budak. Maybe yang tolong buat cake tu ingat Qyrn masih 4-5 tahun kot. Tapi takpe. Bersyukur la. Lagipun, sekali dengan birthday adik Qyrn 9th May.


macam budak-budak. tapi sangat sedap okay layer cake nya.


bulied by us. 



ngap suma habis sambil dia bakar suma.


candid? -.-



dengan adik tersayang.


Berakhir juga dengan jayanya. Best lah kot. Takde lah besar-besaran, takde lah kejutan bagai, tapi Alhamdulillah, merasa lah juga happy yang tersangat-sangat. Plus bila sii sayang ada sekali.


terima kasih Halimatun Arwiyah.

okay yang ni satu lagi. ada kawan Qyrn yang post hadiah gitu. ohmaii, sangat berterimakasih. tak sangka. dan yang Qyrn geram, rupanya sii sayang bersekongkol sekali dengan kawan Qyrn ni. dapat je hadiah tu, daripada babah *okay, guna alamat babah* terus melompat dan pegi kasi tau sii sayang. then sii sayang kata. "sapa bagi address?" baru terfikir, dan terus cubit pulas-pulas perut sii sayang. hehe. terkantoi rupanya dia ada bersekongkol dengan kawan Qyrn nama Matun ni. hehe. eksaited bukak. tp depan dah ada tulis dah. 'Jam'. hahaha. 

terima kasih untuk segalanya. keluarga,  kawan-kawan. iloveyou all, mana yang dah wish kat facebook, thru phone, thru BBM, thru whatsapp dan bagai-bagai thru lagi lah. hehe.

yes, it's my day. iloveyou lah!



Photobucket
www.tips-fb.com

No comments: