Tuesday, May 18, 2010

wasseh.aku feeling neh!


APA ERTINYA CINTAKU , BUAT DIRIMU

Telah nyata, puisi ku buat mu.
Cinta disemadikan buat diri mu.
Nilai erti cinta ku untuk mu.
Umpama rindu saling merindu.

Erti dan bagaimana ingin mengerti.
Akan erti cinta mu buat diri ku ini.
Percayalah cinta ku, menyintai.
Untuk buat diri mu, yang ku cintai.

Ingin ku,mengisi cinta ku,
bersama diri mu, kecintaan ku.
Berilah erti, pengertian pada ku.
Hakikat pengisian cinta ku dan mu.

Pada pengertian cinta ku,
untuk dirimu, yang dicintai itu.
Saling memberilah antara mu dan ku.
Adakan perkara baik, mu dan aku.

waah , ne dah kes berat neh . Qyrn berjiwang plak mlm neh . ceeyaaa ;)
sorie lha ekk , dear blog . HAHA .

hari nihh . sdeh giler doee . aku ade probs skit ngn syg aku . hmm . aku kot kolot . adoyaiii . aku salu mrh x fkir2 . smpai skrg dy x bls ble aku text . dr ptg td . adoii . aku nk wat cmne . aku kol x angkat . alahh . dy study kot . xnak lha aku kcw . dy oke kot kalo aku cmtuu . hmm ~

hakikatny , puisi kat atas , i really mean it . hmm ;) aku mdh terasa .
''syg , sy mdh trasa neh becoz offff tuttttt! kot . jgn lha ambik hati . adehh . ''

sdeh tol nehh . aku sunyi jekk . phone aku pon x bunyi lgsong . take ur time syg ekk . kalo xnak msg xpee .

k,lahh , aku dh blurr . aku x tau nk wat cmnee . hmm :(




www.tips-fb.com

No comments: