Saturday, September 11, 2010

Eid1st:)

Assalamualaikumm .
Sempena Hari Raya Aidilfitri nih , aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri , Maaf Zahir && Batin yee ~ huu :) Bagi yang fulll pose tu , Tah ni ahh ! huhu . yang x full ? cuba lagi next year . jika diizinkan tuhan . insyaAllah ~ okay . nih aku nk strt bercerita kesah di Hari Raya Pertama aku . hee ~ Kat Lawas :)

Dah jadi rutin orang islam untuk mennaikan solat sunat Aidilfitri di masjid2 berdekatan . hee ~ aku pun turut melaksanakan ibadah sunat tuu . aku sempat pose lagi sebelum turun pegi masjid . ne haaa ~

nih muka nih memang addicted to photography . mne x ambik pic je keja . haa ~

Di masjid . memang bermacam2 kerenah manusia kat dalam masjid tuu . kadang2 buat aku tersenyum dan buat muka aku weird pon ade gak . HAHA ! btw , aku heran gak . ade orang g masjid x plak hormat . bkn ape . klu dah g masjid tu , guna lah alas kepala , nih x , dah tau g masjid . siap bersanggul getah plak tu . HAHAHHAA ! Astaghfirullah ! ape aku wat nih . mengumpat ! *bkn mngumpat . tapi sekurang2nya taulah adab :)
Selepas balik dari solat sunat Aidilfitri tu , kami sekeluarga plan nak amik pic . hehe . xde orang len , so aku yang uruskan timer fon W995 bapak aku pnya . HAHA ! nilah hasil dy . aku letak 1 je ekk . toksah bnyk2 . hee ~

huu ~ itewww dy family aku . haaa .

babah ngn si Yadii gemok ! (adik aku)

ngan mama . hee :)

pgi umah Family kandung aku . tp nih dy abg fevret aku . HAHA ! boolat . wekkk !

kami pegi umah nenek && datuk terchenta . hehe . merangkap mak bapak babah aku . hehe . sempat gak kami membersih skit rumah tu , almaklumlahh . org tua kan . kne lah jaga . x blh biarkann . hee . then kami pun berhidang kat tengah rumah tu . makan sama2 .

kusyuk menikmati makanan yang mama aku masak . then aku tolong2 jekk . hee ~

adik aku yang pndai sngt posing . huu .

mengikut plan kami sekeluarga (sblah mama) plak , ptg hari jumaat tu, lepas solat jumaat nak pegi ziarah pusara sama2 . buat doa selamat skit . so kami pun berkumpul di kubur tu, baca yassin sama2 .

sempat lagi pose dgn kazen . hee ~

ngah aku bgik duit raya kat cucu2 dy . hee ~

pose konon ~ ! weeekk ;p


jipew2 Qyrn Dishdush . (bahasa melanau - sepupu sepapat)

kami pun pulang lah , sebab hari dah nak hujan . hehe . ni haa . perahu yang sarat bawak dorang kazen2 aku . heee .

btw , raya taun ni aku dpt rasa best . hehe . eleh ~ setiap raya pun best . xde masa nk moddy . wlupun ade sket ekk ;p . adios . nntikan entry sterusnyaa . hee ~




www.tips-fb.com

No comments: