Monday, September 27, 2010

fire drill ouh fire drill [25Sept]

Assalamualaikummm :)
wehhhh! lame sgt dh aku x update . tcicir crita2 hari tu tauu . ayoooo . HAHA .
entry kali nih aku stat nak cerr pasal fire drill sabtu hari tuu . gila !!

Apa yang gilaa ?? ada ka ptut fire drill dii jalankan pkul 6 pgi . lpas Subuh , mesti org dah expect bnda tu d britahu . rentung je tak yang masih ade kat bilik tuu . waaaa . kul 6 tuhh . aku bngun bila dengar bunyi sirenn . punyalah bisingg . wooo . HAHA ! aku, tijah ngan zati punyalah slumber turun dengan muka mngantuk dengan seluar pendek . tshirt biasa jek . hee . orang lain semua berebut nak asang tudung atas kepala . HAHA . pa lagi kami serang bilik Zati , pinjam seluar panjang dia . aku iongat kat depan Kamsis tu je . rupanyaaa . kat padang besar . 1st time aku g padang x pakai tudung . amat WEIRD di situ .

tibalah seorang penyelamat . cehhhhh ! Atie datang dengan selendang yang gerek dia beri . aku pasang je lah atas kepala, janji kepala aku beralas . amat MALU di situ okayy ??
HAHA . nih antara pic yang aku ambil siang tuu .
[yang hairannya , HANDPHONE aku ingat plak nak bawak . dorang lain punye HANDPHONE suma dah rentung dalam bilik . HAHA ]

nasib ade selendang tuhh !!


muka bangun tidoo . HAHA


Demonstration ekk !!


yerrrrr~

Pas neh aku update lagi ekk ~



www.tips-fb.com

No comments: