Friday, October 29, 2010

today.tomorrow &&..

Salam Peeps ! >.< !
harii ini aku suka banget2 yea sbb ad gak masa aku nk update blog yang terchenta nih . bukan apa ,, awal sgt bgun . huhu . [xd keja lain dah kot ,] huhu.
Semalam , aku sangat HAPPY coz , apa yg aku impikan tuh , alhamdulilah , aku dapat . ngee ^^ .alahh , simple je pon sbnrnya . ngee .
ALL STAR converse PINK .
dari dlu aku nak beli . sebab ! aku addicted ngan kasut , sneakers, shawl && mcm2 lagi aa . huhu. atlast , aku dapat apa yang aku nak ni haa . hihi . given by someone . tetttt ! kami selalu jalan ramai2 g kdai tu , x perasan plak dy salu tengok aku hold kasut tu . kali 6 dy tengok . dy realize dy nak beli kasut tuh utk aku . huhuhuhu . serba salah gak . but nvmind .
btw, : THANKS A LOT , !!

haaa , ni haa . aku suka tengok tau ! then atlast aku dapat ! ngee ^.^

okay , aku nak cerr pasal nak EXAM plak ni dahh . then lepastu CUTIIIII !
aku x sabar p agak neves gak lah en , FINAL tuuu . huhu . but chill . janji otak berisi masuk dewan exam , watpe nak neves . so dalam jangka masa yang tinggal dua hari nih , kena study gak . 2 2 pun subjek yang insyaAllah senang nak score kot . kotlah ! huhu.
nih jadual exam aku .

Isnin [1 Nov]
PB102 Microeconomics 8.30 - 10.30 pagi

Selasa [2Nov]
PK102 Office Administration 1 8.30 - 10.30 pagi .

Rabu [3 Nov]
BALIKKKK !

hehe . ada gak en jadual exam tulis balik . hehe . x sgka gak sem ni course aku ambik 2 paper jek utk final . yang lain suma PB . hehe .

2 2 tuh muka aku dalam kelas lah tu . huhu .

okay , so dari sekarang !
:: kurang kan FACEBOOK-ing !
:: pospone jap BLOG-ging !
:: stop MENGARUT . aikk ! ade gak ?
:: start STUDY.
:: STRUGGLE dulu ekk .
:: target AKJ .
:: AMINNN ! :)

okay , bila aku sampai kat rumah nanti , start bercuti , aku start balik blogging ek :)
muahmuah my belog !
WASSALAM :)




www.tips-fb.com

No comments: