Saturday, October 30, 2010

before FINALEXAM:]

Salam .
1st of all . sorie lah anda anda sekalian . sbb entry sblum nih aku kata aku nk upd8 lps final . p idea aku mencurah2 ke ladang gandum . hihiii ! skrg ni aku upd8 jap ekk . baru lepas study . agak boring . so aku upd8 lah skit2 belog kesayangan aku nih . x perlu lah cerr pnjg2 kot . pic2 yg d uplod ckup lah mnceritakan segala rite :)
hari ni , aku , natijah , eppy , hang out ngn akak eikin , abg fawez ngn geng2 dorg . even smua senior . but semua friendly . suma addicted to lens . hihihi . kami plan nk g Kampung Seberang . p before tu kami gi kfc terlebih dahulu . isi perut . pic ? banyak sebenarnya ,. tapi x larat nk tggu n uplod semua .. xpelah ekk :)
nih pic2 yang mampu ceritakan segalanya . banyak lagi . p aku letak muka aku je kan ?? HAHA.


nursakinahmauladhamdan . propic sy kat FB .

nih plak pro pic kat page QYRNdishdushBLOGGSPOT. huhu :)

otw nak g pasar lama . nk naik boat dr ctu . hihi . posing gak kat kaki lima :)

dah di seberang . okay , sorie . hari mcm gelap . p tu sbnrnya editing :0


kami kat kdai spec nih , nk ato spec my cuzzy :)


nih lah geng akak eikin yang suma ny gila bila depan dslr kak fifi > HIHI.


kami kat SAMBOAT [sampan+boat] HAHA .

kan ? dari pic suma nya dah mnunjukkan yang kami memang enjoy gak lah bfore final .. huhu . release tension jap . hihi . next sem x leh dah nk jumpa sis eikin . hmm . tp iAllah sis eikin konvo kita jumpa ek :)

thanks peeps .
thanks all .
hari yang sangat best bersama anda anda semua yaa :)

GUDLUCK 4 FINAL EXAM !
WASSALAM .



www.tips-fb.com

No comments: