Wednesday, November 24, 2010

SAYA PENCINTA ALAM SEKITAR :)

YUP ! I ❤ NATURE

Assalamualaikum :)
hihi , saje jek nak wat entry baru . since baru balik dari holiday dengan family angkat aku . HIHI . btw , cerr sal holiday tu maybe lewat skit kot . nih aku nak wat entry pasaaallll : NATURE . hihi .

holiday dalam 5 Hari di Sabah , banyak jugak pic yang aku captured . and kebanyakan ny jugak alam sekitar . YUP .
' SAYA PENCINTA ALAM SEKITAR'
hihi . then , captured pic tu mesti ada jiwa tau ! cesss ! macam org dah pakar . KONON ! HAHA . malas nak cerr panjang panjang . apa yang aku suka buat , tu lah yang aku akan buat . then , tu lah jugak benda yang boleh membahagiakan aku . hihi . okeoke .
kita teruskan tengok pic yang aku ambik ni ek . semua menitikberatkan ALAM SEKITAR :)


hihi , nih pic ranting ranting kayu yang amat menarik :)



ni pokok ape ek ? aku pun tak tao ? HIHI . btw , unik pokok nih . aku suka :)



nih view waterfall kat jambatan gantung kat Poring Hot Springs . hihi . menarik . nampak natural . sorie lah ekk . aku tak tau plak apa nama waterfall nih .


strawberry ? nyum nyum . suka suka . strawberry nih . edited pic nih ! hihi . aku edit dy bagi dy black and white . tp aku focus pada strawberry tuh . hihi ;)



sekuntum mawar merahh :) hihi . suka laaaa . tengah cari mawar putih . suka sangat ngan bunga tuu . tapi xde . mawar merah pun merah lahh . hihi . xpe aaa . hihi . santek x ?



bunga ohh bunga . sinonim dengan alam sekitar . sebab tu lah banyak gak pic pic bunga yang aku ambik kan ??



hihi . nih signboard menuju ke STRAWBERRY GARDEN . hihi . strawberry garden nih ade kat tempat penginapan kami . STRAWBERRY GARDEN HOTEL ^.^



MAWAR PEACH . nampak macam mawar putih . tapi yang penting , tengah mekar tuhh . mekar tuu , cantik derrrr :)


okay . nih aku edit lain skit . hihi . suka tengok . mawar nih pun nampak macam kartun jugak en ? HAHAHAHA :)


hihi . itu diaa si QyrnDishdush taking picture dengan rose merah di ROSE GARDEN . hihi .



hihi . sempat jugak snap pic strawberry yang tengah nak masak . hihi .



hehe , ade lagi . haaaa . !



nih pun view dekat hotel tadi tu gak . best laa!!!



yang ni nampak fresh en ? HIHI .

- SUKA SUKA SUKA SUKA -




www.tips-fb.com

No comments: