Saturday, December 4, 2010

Sesungguhnyaa =.="

Assalamualaikumm .
harap maklum , ini adalah entry di tengah malam . jadi , awak semua kena tahu ek . mata ada rabun mabun nak tulis . otak ade beku bengkak nak perah idea . HAHA . takdelahh .

aku start nak berblogging . tapi aku kena mintak maaf awalawal . sebab ape . esok aku dah masuk Poli balik , so ade sedikit kebizian yang akan berlaku , so terpaksa lah aku update belogg dengan jarang sekali . hihi . tapi takpe . aku takkan lupa sang belogg ini .

esokkkk ! dah balik poli . adoiiii . 850 pagi flight aku pegi Miri , dan 1215 pulak flight aku pegi Mukah .boringnyaaa tunggu flight seterusnya . tapi takpe , nasib baik Sii Natijah TF ada dengan aku . hihi . alamatnya , terpaksa lah mendaftar kat poli lambat sikit . orang dah dpt bilik dah . aku baru terkial kial nak cari . HAHA . korang nak tahu ?? balik semula ke tempat study lepas cuti adalah benda yang paling boring untuk aku . aduiii . dah merasa sangat lah katakan . 5 tahun dah aku tinggal kat hostel , so faham2 lah keadaan asrama . hihi . nak tahu kenapa ? okay , start baca kat bawah ni :
|
|
v
haha . punya lah banyak =.="

keadaan macam ni dah selalu dah buat . hii . mula mula kne beli barang yang terkurang kat sana sini . hihi . sepertiii :: kene bagi contoh yea tuan puan . macam . syampu , krim muka , && sebagainyaa . hihi . kene pulak mintak duit mak bapak tu . HIHI. then balik rumah , kalau saya , saya tak boleh rehat dulu . kene packing terus . takut ade barang yang tinggal kat rumah . tak ke susah nanti nak main kirim kirim guna pos lagi . kan kan kan ?? HAHA .

seterusnya , kene pulak bilik kat atas . (bila dah sampai ke hostel) . terpaksa lah turun naik tangga hangkut semua barang tu . adoyaiiii . kan susah . letih dan akan buat kerja tu dengan muka bangang sekali . ngehngeh . faham sesangat . kajian boleh dijalankan apabila musim cuti sekolah dah habis . ngee . buruk perangai . ade plak yang berpeluh sana sini . HAHAHA .

dah sampai bilik kene unpack pulakk . adohhh . tak habes penat lagi dah kene unpack and susun kat dalam locker . HAHA . tuan puan . memang benda tu perkara biasa yee . tak yah risau . paling paling letih tu hilang lah dalam masa 2 3 hari . kalau tak hilang tu , mesti ada sakit sakit kat bahagian dalaman . sebagai contoh : sakit tulang belakang . yelahhh . angkat barang berat berat . HAHA .

hihi . entry aku kali ni , akn bersambung yee . hihi . ni entry bru sampai ke hostel . belom lagi yang seterusnyaa . di kelas . HAHA .

okeoke . aku kene tidur sekarang . esok kene truskan perjalanan yang masih belum selesai .

p/s : HAHA . nih entry time aku memang tengah 'bengang' . HAHA :D


www.tips-fb.com

No comments: