Friday, January 28, 2011

having a great time ♥

Assalamualaikum,,
hihi. dari 13 hingga 28 hb, baru aku nak update. btapa teruknyaa. macam macam events dah aku tertinggal nk cerr, tp cuti nih, so, nanti aku cerr ape yang aku buat selama 2 3 minggu aku tak update belogg nih. K?

hari ni, aku nak cerr hari hari aku dengan dia. HAHA. hari ni, kami naik bas sama sama . then bapa dia yang hantar pegi umah. siapa sayang aku yang aku kata kat peacebook tu ? later i kasi kenal ekk ")


Haaa! ini dia si sayang tuhh, hihi . xnak cakap dulu ekk. next entry insyaAllah aku prkenalkan. cheyyy !

ni muka bsabar tunggu makanan. mana tak nya dari pagi tak makan. hihi . lapaawww !


ni, Ariff Putra. korang nak tahu, ni anak buah sii sayang. yelahh, dari dulu aku tgk dari gambar je, bru hri ni aku tengok dia depan depan. agak nakal. one more thing, kalo tengok muka dia, even dalam pic, amat menghiburkan. selalu buat aku tersenyum.
teyyy ! nak jugak dia dengan aku, even 1st time aku jumpa dia. kiut giler wokkk ! aku suka sangat. nak ambik gambar dengan abg dia, Danish Putra. tapi pemalu giler,, tak nak dekat ngan aku. [muka jahat sangat kut] HAHAHA :D

ni pic kami semua, snap by sii sayang. ngehngeh. yang perempuan seorng tu adikk sii sayang, Nini. hihi :)

malam, aku hang out ngan sii sayang, looking for benda nak bawak pegi limbang esok. hihi. tak sabar nak jumpa family. MISS MY FAMILY ♥ lama tak jumpa woo.

esokk, flight Miri-Limbang 1015. waseh, semakin dekat ngan parents. happy tak terkata. hihi . ke ahh, sambung tidoo. nanti aku update lagi. :)


www.tips-fb.com

No comments: