Thursday, January 13, 2011

model of the day :)

Assalamualaikum peeps !
hihi ! aku nak start berblogg-ING , rasa nak blogg-ING je sebab dah ada cerr . best lah semalam . bukan ape kelab fotografi . setiap kali hari rabu . kelab tu lah yang ditunggu tunggu . HAHA .

okayy , kita terus bercerita yaa . semalam . kami punya aktiviti , agak best lah kut ! HAHA . bukan apaaa . semalam , kami ambik gambar guna lighting yang agak betol laa . HAHA . pastu ambik gambar guna model plak tuh . hihi . best gilerr wk . En. Kaswadi pilih callsmate aku untuk jadi model . ngam gak ngan baju dia . hihi .

tema : Mistik Alam Hitam .

tapi pic pic dy tak pat nak uplod banyak gak lahh . sebab line yang agak semput . hihi . kami semua di beri peluang untuk snap pic Arnida . model kami guna kain batik uuu . hihi . rupa memang tema tu aa . hihi . aku dah blurr la wakk . x tau nak tulis ape . HAHA . kita tengok pic lah ekk . nnti aku buat sikkit capture kat pic pic tu ekk .

let's check it out !!


hihi . nih taken by Natijah TF . aku jadi model Nikon ap . HAHA . baju kurung yuuuu . masok kelas kena formal . lagi lagi aku budak jabatan Perdagangan . HAHA . tapi agak mistake . muka nampak pucat bila aku tak guna spec . HAHAHA . aku sii budak cermin mata ! ceyyy !


haha . sekali lagi . promoter untuk Nikon . hihi . nih keja time lect belom datang lah nih . sii Natijah TF tu pon bukan nak berhenti snap snap . HAHA . ape lagi aku . terus lah menunjukkan muka tak tau malu depan kamera . hiii . macam tak tau je . HAHA :)


haaa ! ni salah satu pic yang lect kelab ambik untuk jadi contoh ambik pic guna lighting yang betul . tapi yang ni , aku dah siap edit lah . so , wut da komennn ?? lumut gitu lorhh . cantek gak backdrop photoshoot tuh . hihi .

Model Of The Day : Arnida Nora :)


ni dia keperluan untuk terus kan photoshoot tu . best en ?? benda ni automatic detect flash . so dia lighting dari belah mane kita letak barang nih . hihi . aku tak hengat lah ape nama benda ni . sorry lah ! HAHA :)


nii lah dia time photoshoot tuu . hihi . di sebalik tabir . ngehngeh ;p

p/s : okay okay . aku dah blurr tahap dewa dewi nih . so, aku stop kat sini dulu . ngeee !!~

daa~ salam !!~


www.tips-fb.com

2 comments:

Abg.Syuk said...

WOW. Strobis. Leh la join Kitaorg mazhab cahaya ni.. Jom outing

Qyrn Hazedan said...

@abg.syuk ! nak join . minat sangat lah bab bab macam ni . kasi tunjuk ajar skit ekk :)