Monday, May 9, 2011

Happy Birthday Ayadi :)

Assalamualaikum ppl!
for those follower, thanks for keep reading my belogg. HAHA.
 okengg! straight to the point!~ 

9hb Mei, maksudnyaa birthday adik aku yang tersayangg. *si gendot, si 'rumpang' and macam macam lagi. HAHA, yang jahat nyaa. aku baru ingat wokk. nasib sii sayang ingat kan aku tarikh hari ni. bukan lupa birthday adik aku nih, lupa tarikh hari ni sebenarnyaa. aku update nih 10hb dahh. banyak bobona kawan aku birthday. Happy Birthday semuanyaa! hihi.

okehh! aku terus call mak aku, soh beli cake. ngat nak beri surprise lepas adik aku balik sekolahh. alahaiiii! mak aku terlepas cakap pulaks ngan sii Yadi nihh. ahahaha. hadiah? toksah cakap. awal lagi aku dah bagi dia. 

jom, check check it out picture picture yang adaaa. :)


haa, nih birthday cake adik aku. adik aku nih tak memilih sangat benda yang dia makan. asal dia tengok nice, okeh, makan je lah en? nih gak favourite food dia. apa lagi, dia ngap jugak lah. tulah gemoks, gendots semacam tuh :)


okehh, ni pulakss. babah baca doa sikit, sebelum Yadi potong kek. yelahh, celebrate kecil kecil je untuk sii sayang 7tahun nih. hihi. Mak aku tak nampak, sebab dia tak pakai tudung. hihi.



ito diaa. adik aku masa potong kek tuuu! hihi. ILOVEYOU lah, dek! :)



wajah ceria sii birthday boy tuuu. hihi. 



wajah sii akak ngan sii adik. 

"adikk, akak minta maaf kalo ada kacau kacau adik, marah marah. akak sayang ngan adikk! "
www.tips-fb.com

No comments: