Monday, May 9, 2011

tak ready logi wok!

Assalamualaikumm. 
hye peeps! aku datang lagi, update blog akuu!

wehh. 9 hb Mei bersamaan hari Isnin tuuuu, maksud nya birthday sii gendots sayang akuu. maksud nyaa. birthday adik aku yang tercentaa. takpe takpe, nanti malam aku buat entry untuk dia ekk. pasal apa? lepas ni baru sambut birthday Yadi. hihi. entry kali nih, aku nak cerr somethingg.

hari tuu, hari terakhir final exam berlangsungg, aku kna panggil Miss Woo, pegawai PRSP kami nihh, aku tak tahu lah apasal en? jadi, aku hendah tek hendah je, aku terus kemas kemas barang aku, sebab petang tuhh, kami dah nak balik rumah kazen aku kat Mukah tu, tulahh. lepas ku kemas kemas, packing habis barang aku, aku pakai baju PRSP tau, then, terus pegi office miss tuh. then dia cakap, 5 daripada kami yang prsp tuh terpilih nak gi Johor, Perkampungan Rakan Siswa Kebangsaan 2011, kat UTM Skudai, Johor. aku kol lah kedua parents aku, yelah kann. kena ask permission kat parents dulu. dah semua aku settlekan, parents aku kasi. and suruh aku ikut. ask permission kat sii sayang pulaks. dia suruh. Miss kata selagi belum kena approve kertas kerja tuh, jangan wat apa apa. *means, jangan book apa2 tiket dulu eh? 

then, baru tadi? Miss call aku lagi. dia kata, kertas kerja tu dah approve, tapi, pengarah cuma benarkan 2 orang daripada kami je. Miss pilih aku ngan Fazrin. aku terkejut gak. apasal aku. kawan kawan aku yang lain, 
*Matun, Atie, Tijah, Zaty. jangan risau. mesti ada peluang lain untuk kita semua keh? so, kami pun terus bincang bincang pasal tiket apa semua tuh. so, kami akan berangkat ke Kuching 23hb, then di Kuching, aku bermalam kat rumah Zaty kot. then, 24hb, pegi Johor pulaks.

and? yang special sangats kan? 24hb tuh? birthday aku!!! alamakkss! tertunda pulak tarikh sii sayang nak gi Lawas. hmm :(

alamakk, hari ni dah 9hb en? adohh. barang barang aku, aku banyak tinggalkan kat Kamsis Poli. adohh? mana barang barang aku nak bawak lagi? HAHA. hari tuh, aku rasa dah hangkut semua nya dalam bagasi aku. adehh. tak po takpo. mesti ada cara lain kan? tolong suggest kat aku nak bawak apa? yeeeee! semestinya aku akan bawak SunBlock. sebab apa, aku tengok dalam jadual tu tau. ada khidmat masyarakat dalam sehari tuh, dari pagi sampai petang.  dahlah sekarang nih cuaca panas sangat.     
     

" Tak ready lagi laa. " 

tu lah yang mampu aku cakap dari sekarang kan? so, aku kena ready sikit sikit pulak. HAHA. takpo lahh. rileks. bukan selalu. sekali sekala. dah dah! nak ready buat Yadi happy nih. okeng? daa. sampai entry yang seterusnya ya? DAA~ Assalamualaikumm :)
www.tips-fb.com

No comments: