Thursday, May 19, 2011

mengidam.

Assalamualaikum. hye all!

hari ni aku start nak blogging. haha. dari hari tu, busy sikit. tolong kengkawan sikit atur atur sikit mana yang tak kena pada blog. macam technician gtu lorhh. hihi. okehh! 

wasseh, nampak macam menarik sangat je tajuk entry aku untuk kali nih. nak tahuu? mengidam aku wehh. mengidam apasal? *jangan jahat sangat mulut tau! esehh, jangan fikir pelikss. HAHA. yep! aku mengidam nak makan BIG APPLE. seriously, aku mengidam sebab lama dah tak makan. kawasan terdekat ada benda tu pun kat Miri, ngan Sabah je. aku selalu gi Miri, tapi tak pernah terlintas nak singgah sat kat kedai nih. tolonglaahhhh. aku teringin nak makan. anyone volunteer send it to me? HAHA. tak perlulah ekk. tengok korangg, sampai aku gi web BIG APPLE nih tadi. kalau korang datang gi web tuu, kompom korang meleleh air liur. jom terjah.




Photobucket

tengok? *lap airliur terlebih dahulu yee. wehh! telan air liur bebaik.

takpe takpe. hari Ahad nih, gi Miri, plan something ngan sii Sayang. 

"Bie, lak gi Miri, kita makan donut Big Apple k?"

pastu sii sayang reply SMS aku.

"bah bah, kita makan cya klak k?"

Photobucket

credited to Google Image. 

Photobucket

jugak dari inchik Google.

yay! tak sabar nak gi Miri jumpa sii sayang. and melahap kat Big Apple. hihi. :)



Photobucket
www.tips-fb.com

2 comments:

Amni said...

kmk mok juak.. kongsiii..... hehe.. kitak di siney bah? Kuching ka?

selamat berkenalan... =)

Qyrn Hazedan said...

mok juakk? juh gi miri! :) kmk org lawas.

Selamat berkenalan :)