Saturday, May 21, 2011

musim nombor sudah kembali.

Assalamualaikum semuaa.

hari ni aku nak cerr pasal musim musim yang buat aku punya notification kat Facebook meriah. hihi. bukan apa. sekarang nihh. ada musim main describe describe no. kat Facebook. haha. tak tahulah macam mana tercetus nya permainan ni mula mula dulu. aku dulu pun dah pernah main nih. tapi x tauulahh. ada org siap hantar nombor lagi kat inbox aku. taknak mengecikkan hati yang memang dah kecik. aku describe jugakk. thanks All. :)

mana yang dah bagi nombor kat inbox aku tuu. thanks lah ekk. then aku hantar balik no kat korangg. HAHA. memang melucukan. mana yang dah jadi friend aku dalam facebook tu. kalo rajin, hantar lah yekk! :) jom, tengokk. nih aku printscreen yang mana nampak best. HAHA.

Photobucket

haha. betapa meriahnya wall aku nihh. pelbagai macam orang aku describe yoo. HAHA. takde lah yang dalaman kan. selama yang aku kenal. rasa nya kan? takde lah describe yang sentetep. HAHA.

Photobucket

nih jugakk. sebahagian dari no yang dorang kasi aku soh aku describe. hihi ;p





Photobucket


nihh. aku kasi balik no. kat dorangg. profilee? dirahsiakan. HAHA. bagi yang kenal and concern ngan wall aku, taulah dia ni sape. HAHA



Photobucket

nih baru je tadii. siap aku highlight lagi. best best. HAHA. tapi sorry kengkawan yang perhatikan dari tadi wall facebook aku nih. semuanyaa bahasa sarawak. hihi. <3

jomm. add facebook Qyrn Dishdush. then kita main benda nih :)


Photobucket

www.tips-fb.com

No comments: