Sunday, June 5, 2011

Contest : Kami Kaki Blogging!

Assalamualaikum semua. 

hihi, kali aku nak join contest lagi. yelahh. baru nak usha belogg sii Dayg is Thumb tadii. tiba tiba beliau post kat wall FB aku. haha. beliau tag aku ngan contest. menurut beliau, seperti yang kat bawah.

okengg! moh sini, aku cerr contest ape aku join. hihi.


sila klik banner untuk link contest ;)

aku join contest nih. hihihi. aku memang kaki blogging, memang, aku mengaku, aku baru setahun jagung dalam dunia blogger nih. tapi kalau korang nak tahu. asal je aku start connect BB aku, aku akan terus klik shortcut link aku, FB ngan Blogger.com. haha. tu lahh, aku akan sentiasa cari idea untuk benda benda atau aktiviti persekitaran untuk jadi bahan blogging. luahan perasaan sudah semestinyaa. hihi.

follow blog and like fan page? Done ;)

tag 3 orang?

okay, I'm done ;)

Photobucket
www.tips-fb.com

1 comment:

DAYG ♥ said...

OH okies. Daygku Nurhayati likes ur comment "baikklahh. akan dilaksanakan. haha. ;p" ala-ala fesbuk kli ahh. hahaha.