Monday, June 20, 2011

Day 2 : 10 Things You Love.

Assalamualaikum semuaa. 

kenapa baru timbul untuk 10 days challange ni? seriously memang busy sangat semalam. takpe post entry langsung pun, okayy, bagi yang ada tag bloglist segala tu, kejap lae aku buat ek. okayy. terus lah sekali dengan challange ni tadi ekk.

Day 2 :
1. I love my family. eh eh, family tu things ke? alahh, aku punya challanges. kan kan? haha. semestinya seseorang tu akan sayang family dia. Family comes first! ^.^

2.  2nd things? of course I love Zafiq Eppy. eee, jangan tanya kenapa, aku love dia sesangat. alahh, pasangan kekasih? memanglahh, walaupun masih dalam jangkamasa yang sekejap, tapi why not I keep this relationship last longer. insyaALLAH. hehe. kalau lahh sii sayang baca nih mesti dia punya hidung kembang semacam. hahaha. *lucu kan*

3. My Friends. my friends since cekik a.k.a kecikk dulu sampai dah tua sekarang ni. eh eh? dah tua. baru 19 okayy? hikhik. dorang lah jadi tempat mengadu jugakk, dorang lah jugak teman aku time aku dalam kesusahan. tak dapek nak mention kat sini ehh. bukan apa. very the ramaiiiii.

4.I really heart photography. dari dulu lagi tauu, dari kecik lagi, since kamera guna kodak lagi, sampai sekarangg. dah pakai memory card youuu. sekarang masih mendalami ilmu ilmu fotografi ni. aku ingat lagi, untuk masuk kelab fotografi PMU, aku lari sekuat hati aku untuk ambik tempat. taknak lepaskan peluang. hehe. sekarang ni, tak dapat dulu nak teruskan sesi fotografi, *photooshoot* lahh. sebab kamera SLR aku masih menunggu untuk d baik pulih. kesian beliau. sakittt. tuan punya beliau pun sakittt jugak tengok beliauu.


thanks inchik thumblr.

5. I love my gadget. Gadget? maksud. alahh, handphone, lappy,  dan segala galanya lahh, semua sekali, aku addicted tau ngan benda benda macam ni. kadang kadang sampai tak sedar diri yang diri ini tak mampu.haha. yelah, makan pun guna duit mak bapak, ade hati nak yang itu, yang ini, betul tak. sangatttt terukk kau ni anak. haha.

6. of course, sayanggg sangat my red blanket. siapa yang pernah tengok mesti tahu. aku pelik tol ngan selimut tu, time aku sejuk, dia panaskan aku, time aku panas pulak. boleh pulak dia sejukkan aku. pelikk? TAPI BENAR. kengkawan aku semua tahu yang aku kalau dah jumpa blanket tuu apa lagiii. ZZZZZZZ. ;p

7. aku sayang dengan LULU akuu, alahh, gergasi lembut kali merah yang selalu gak temankan aku tidurrr. hehe. dia yang selalu buat aku senyum setiap hari tauu, given by sii sayangg, hehehe. nak tengokkk?


itu diaa. reddish twin from dooodolls. ;)

8. my bag! semestinyaa, sebab dalam tu ada macam-macam, wallet, handphone, compact dan apa2 saja. kompom lh aku sayangg. benda untuk touch up gitu.

9. aku sayangg semua acc aku kat dalam dunia maya nih. yelahh, kalau hilangg, nanti ade pulak fakers fakers sekalian nak copy ape org tengah, dah dan sejarah penulisan aku. taknakkk! agak pantang untuk hal copy paste segala nihh.

10. of course laa my blog! 'Love Being Myself'. yeahh, tempah aku mengisi masa lapang dengan apa apa yang aku buat setiap hari, boleh dikatakan journal gitu. belog nih, aku bagik kasih sayang aku gak tau. *ape aku cakap ni*. hehehee. ;p

Okay DONE. this is the things I Love :)







Photobucket
www.tips-fb.com

No comments: