Saturday, July 23, 2011

Happy Birthday Matun! ;)

Assalamualaikum, 

buat entry pendek tapi padat malam ni. tapi mesti ada yang tercari cari kan mana pergi nya sii Qyrn Dishdush yang selalunya update berkali kali tak tentu pasal. ada kengkawan yang tag giveaway contest bagai, sorry kawann, aku tak dapat laksanakan dulu, atas sebab agak busy. bukan busy sangat lah kot. mood entry baru tak datang datang lagii.

hari ni aku nak update special laaaa untuk kawan aku. Halimatun Arwiyah. baru kenal kat poli ni, dah 3 sem bersama, tak ada kekurangan yang aku jumpa. tapi, aku rasa, melalui kekurangan jugak lah kita boleh perbaiki hubungan. insyaAllah. harap hubungan sahabat ini berkekalan hendaknya. AMIN. okayy, entry ini special sempena birthday beliau. kek? takde kot? hadiah. emmmm, fikir 2 kali. ehhh, mesti lah ada! TEPUNG dengan TELUR, boleh? hehe.

terus proceed. Halimatun Arwiyah! Happy Birthday ktk! ooo, ktk di umah nektok ohhhh. xpa ktk, lom kenak tepong gik. xpa xpa. gik okay takk. esok tang ctok, siap ktk, knak oleh mekwangg. hehe. moga panjang umo murah rezeki sayang ahh. kmk arap, hubungan kawan tok kekal selamanyaa. apa apa kekurangan kmk, mahupun kelemahan kmk, terima kmk seadanya as kawan ktk k tun? kmk kenal ngan ktk, sangat beruntung, ktk caringg, ktk bait. semua nya okayy jak. kmk arap, apa pun jadi kaktok. kita masih kawan. *nanes kmk knak. sedihhhh* tun, yang penting. KMK SAYANG KTK. ngeee. *syajuan nijam. boh salah faham. hehehe.*

HAPPY BIRTHDAY, MATUN!

k, terharu sik tun? hehe.

*harap maaf. entry ini agak bahasa sarawak sikit. ngeee.*

Photobucket
www.tips-fb.com

No comments: