Friday, August 5, 2011

morning update ;)

Assalamualaikum semuanyaa. 

hari ni hari sabtu, maksudnya bebudak ipta cuti, sekali dengan aku lah kan. tapi puasa. Alhamdulillh, setakat ni puasa masih full. hehe. *ko ada? hehe* lepas bangun sahur tadi, aku bukak je photoshop aku, then edit header baru untuk blog sendiri pulak. yelahh. sementara idea idea simple datang on the spot. apa lagi, aku wat lah en header baru walaupun simple. untuk kepuasan diri. tak tahu lah kalau yang lain tak berminat hal hal sebegini, tapi aku minat. so, why not go on with something like this, right?

aku yang dok usha usha blog aku yang sangat lahh boringgg, tanpa update kisah kisah sepanjang kat poli nih, boring kan? yelahh, aku memang takdak masa. banyak tanggungjawab baru yang digalas sejak akhir akhir ni, tapi, wahai blog, kau takkan ku lupakan. kalau ada masa, mesti akan di update punya.

okayy, ni dia header yang aku hasilkan dalam setengah jam tadi. tak kemas. tapi aku puas. aku happy. biarlah. tapi, komen lah gak ek kalau nak aku perbaiki.





yerrr, kau buat ke qyn? tak kemas langsung. muka rasa kiut bagai. hahaha. takpe. kalau ada masa lagi aku edit lagi. an an an? hehe. okehh, aku nak sambung tidur yang tak berkesudahan. balas dendam weekdays yang penuh dengan assignment, presentation dan tutorial yang sangatsss banyak.

okayy. wassalam, 
Selamat Berpuasa ;)


Photobucket
www.tips-fb.com

1 comment:

KiKiHanakO said...

selamat berhujung minggu :P