Tuesday, October 18, 2011

Hari Selasa.

Photobucket

hey abelibadi! tengah watpe sekarangg? aku tengah speechless sekarang ni. masih lagi blurr. pagi tadi aku cuma ada satu kelas je. malam tadi dapat berita kelas BI untuk hari ni dan esok dibatalkan sebab miss kitorang tak tahu, ada urusan kot. jadi hari ni cuma ada kelas Softskill je. 

hari ni masa softskill kitorang ada praktikal Meeting. wahh. bagaikan di bilik meeting yang sebenar. kitorang acting meeting woo. aku sebagai pengerusi mesyuarat. okay jugak lah. agak berjalan dengan lancar. lepas tu, kitorang disuroh buat powerpoint tentang keputusan keseluruhan mesyuarat yang kitorang buat tu. semua bagi idea masing masing. best giler kot. tugasan pulak. kena buat segala kertas kerja bagai. HAHA. memang tu lh kerja seorang setiausaha syarikat satu hari nanti. hihi.



gambar aku masa tengah bagi bagi idea time buat powerpoint tadi.

petang tadi aku gi Unit Perhubungan Latihan Industri. alhamdullillah, urusan pun dah selesai. aku yang sebelum ni, appy untuk praktikal kat Petronas Carigali Miri, tapi lambat dapat feedback. dan seterusnya dapat pulak kat Sarawak Plantation, alhamdulilah diterima kat Petronas tu. apa apa pun, aku bersyukur, aku dapat lagi cancel yang Sarawak Plantation. Thanks Allah. tu lah yang aku harapkan sebelum aku masuk Politeknik ni lagi.
hehe, malam ni pulak ada meeting PRSP. banyak nye komitmen aku untuk sem ni. tapi nevermind. nama pun seorang pelajar kan. hehe. okay aa. aku nak gi siap siap, nak gi makanggg. LAPAWWW~! -.-"

okayy, daa!~


Photobucket
www.tips-fb.com

No comments: