Tuesday, October 18, 2011

kiut kot?

Photobucket

haaa, ni cerita yang agak lucu. tapi buat aku sakit gak lah. HAHA. simple je kot entry aku kali ni. nak cer apa yang aku alami tadi petang. kejadian ni bermula dalam pukul 2.30 petang.


haa, begini. aku nak masuk toilet hujung sekali. aku ingat tade barang kat belakang pintu tu, tak sangka pulak ada tong besaw untuk isi air. punya rasa kuat kot aku tolak pintu tu, dan mengantul balik kena aku punya PIPI. adooooo -.-' sakit giler kot. tapi kiut giler kot muka aku bila kena pintu.

 percuma aku punya pipi kena cium pintu hari ni. ada kesan sikit sekarang. dan ada kesan bengkak gak sikit. 

hey, aku minum air milo kat cafe tadi, so, aku rasa bolehlah aku tidur awal sikit hari ni, tak dapat nak buat apa apa kerja dulu sekarang ni, kepala agak pusing sekarang,. dan tidur yang tak berapa nak cukup. esok kelas pukul 7.30 pg. so, izinkan aku tidur dulu. goodnight lullaby. ;)

Photobucket
www.tips-fb.com

No comments: