Friday, December 2, 2011

2 Hari lagiiiiiiiii.

Photobucket
Selamat Petang, Selamat Duduk, Selamat Depan, Selamat Laptop. :)


eksaited nak jalan jalan. by : Ayadi.


:P


Haha, agak bertanduk jari aku tunggu loading bukak web Posting Blogger.com nih, seriously, SUMPAH, aku kata, line kat sini buruk tahap gila babun. takde life aaaaaah. *memang tak soh aku update blog. 2 hari lagii? apasai?

2 Hari lagi, tak sampai pun 2 hari, sehari lebih je kot, aku berangkat ke Miri, untuk seketika untuk program PRSP, Zoom Borneo 2011, lawatan ke UBD, Brunei. wahhseh. nak tau apasai aku eksaited giler?  nak jumpa sii sayangggg! nak jumpa geng PRSP yang dah macam family besaw gedabak. eksaited nak mampos kau Qyrn. Doakan Qyrn selamat sampai di Miri ekk, yelahh, kitorang mesti kumpul kat Miri dulu, baru bertolak sama ke Brunei. hehe.

Wahhh, dah berapa minggu dah tak tengok muka sii sayang. *taksampai berbulan pun* bajet kiut lah kau nak jumpa sii sayang kau tu setiap hari. mengalahkan couple of the year. HAHA. yelahh, tak sampai sebulan lagi Anniversary kitorang, awww. Iloveyou lahh, sayangku.

tadi gi Tamu ngan mak aku, and sii gendut adik aku. haha. beli ape entah. tak bley bagitau. haha. suka suka nak updated dulu. nanti kat brunei lagi laahhh aku tak dapat nak online. sodehh.
Photobucket
www.tips-fb.com

No comments: