Sunday, December 11, 2011

Facts : Semua budak Politeknik online hari ni.

Photobucket
hey korang semua. hehe.

FAKTA : SEMUA BUDAK POLITEKNIK ONLINE HARI NI.


apa motif gambar ni. sekadar hiasan. :)

tak percaya? sebab apa? aku percaya kalau semua IPT macam ni. kalau dah diumumkan bila result exam keluar, kompom lari lari cari broadband. pinjam sana sini. pergi Cybercafe. pinjam wireless rumah sebelah. *ehh, tu dah melampau* haha.



 yelahh, gila tak cuak result hari ni keluar. lebih-lebih lagi aku ni, memang budak Politeknik. hehe. alhamdulillah. merasa jugak lah aku dapat result with flying colours. aku taklah puas hati sangat. tapi aku asyik bersyukur dari tadi. sebab apa. tak sangka. Semester 3 ni, nampak sangat aku main-main. dengan busy sana sini. itu ini. *harapan lah katakan* hahaha. takdelahh. pagi tadi, aku check guna SMS. alhamdulillah, aku gembira sampai tak terkata. pointer aku meningkat. then, yang unbelibebel. aku dapat AKJ. *Anugerah Ketua Jabatan* untuk semester 3. menangis gembira aku. alhamdulillah.

aku tak nafikan, sii sayang aku pun risau gak untuk result kali ni. dia asyik kata, mesti drop mesti drop. tapi alhamdulillah, memang satu keajaiban. dia masih lagi dengan AKJ tu. wahh, meningkat pulak tu dari semester lepas. CONGRATES BIE. :*

lepas ni, berakhir penantian result Sesi Julai 2011. teruskan lagi dengan Latihan Industri. Pray for me, guys! :) TQ. 
Photobucket
www.tips-fb.com

No comments: