Thursday, December 16, 2010

selipar jepun.

Assalamualaikum ;]

hye peeps ! lame tak share cerr ngan korang semua , bukan ape . dalam dua tiga minggu nih . bz dengan kuliah . schedule pembelajaran pula macam fix sangat . giler kawww . nak x nak kene ikut gakk ! susah tol aa . tapi xpe lah . nama pun belajar kan . xdenye yang nama susah tu haa . oke , sepanjang minggu 1st pembelajaran . straight to the point laa, minggu lepas , hari Isnin , kami register pengajian . aku balik dari Lawas hari Ahad tu . kat Miri meet ngan Natijah TF . sama sama pulang Mukah , dengan niat nak jadi roomate untuk bilik 2 orang . tp jangan nak angan angan lah ek . dah lah datang lewat . ade hati pulak tuh . ahernyaa . dapt gak bilik . alah , memang kompom dapat pun , sekarang dah tak macam dulu , kena kumpul markah merit untuk stay kat kamsis . semua student layak duduk kamsis . hihi . kali nih , aku kena lagi aras 4 . addooohhhh =.=" betul gak kata aku ekk, mesti aku kena hangkut barang barang pegi naik turun tangga .

WTFish gak lah sedikit ek , aku ada simpan barang sikit kat bilik rekreasi . dengan penuh rasa oercaya nak simpan kat situ , dorang kata tempat tu boleh dipercayai . maksudnya , tak lah hilang barang barang aku kat situ . aku simpan lah , baldi , dengan satu paper bag besaaaa . bantal aku simpan lah dalam baldi tu . yelahh , takkan nak hangkut gi Lawas . agak agak lah sikit jugak en . HAHA . tengok tengok , masa nak ambik barang tu semua . barang bertaburn , aduiii . check it out ! bantal aku yang aku dah tulis nama dengan marker permenent hilang . 'Qyrn Dishdush' , aku bagi tulisan besar lagi tu . buta kot orang tu . btw , bajet aku lari woii wahai si pencuriii ! income blom keluar lagi ni haa . HAHA .

lepas registration tu, ada perjumpaan bersama PA [Penasihat Akademik ] . hihi , shocked tau tak !! Puan Ayu bagi hadiah untuk top 3 pointer untuk exam final lepas . i got one of them ! hihi . i likee . thankss ! hihi . esok ny ada cuti awal muharram. aku ambil kesempatan balik rumah ngah . niat pun terus nak beli beli barang keperluan . bntal pun aku kena beli gak . takkan nak angkut bantal dari rumah orang pulakkan . :) then . petang tuh , balik poli semula . and ready ready untuk kelas kesokkan harinyaa . kelas pertama pulak tu , gila kauu ! HAHA . neves2 semacam je . hihi . bermula dengan kelas Puan Ayu dan yang lain lain . hihi .

sampai lah sekarang , nih pun tengah dok rilek rilek mengadap laptop . sebenarnya entry nih , aku dah tulis dari malam td dah . tapi , boleh pulak aku tertidur depan laptop . sebab tu lah tak post post lagi . lepas ni aku post yee . sabar sabar . hihi

HAAAA ! :) gambar kat bawah ni , gambar selipar jepun kami kami . nak tahu sape . haa , lam pic tu ada nama dorang dorang yang ade . selipar jepun kecil comel hawaii ni , Natijah TF ngan Izzaty yang beli untuk kami 8 orang . hihi . suma gantung kat hp . cutee sangat sangat !

[klik untuk tumbesaran yang besar besar]

pemilik untuk setiap selipar jepun tu mengikut susunan dari kiri ke kanan ek , hatta , nama tu, dari atas ke bawah . hihi . faham kan ?? hihi .

yang bawah ni pulak . selipar jepun aku . malangnya kami di beri satu sahaja bukan sepasang . haha . tak pat lah nak guna kat kaki . kat jari cukup lah . HAHA .


[klik untuk tumbesaran lagi dan lagi]

haha . nih pulak kerja bosan waktu kelas Document Processing . haha . lebih kurang gak dengan class Speedtyping . hiihi . main mian je kot kami dalam kelass tu , sape paling laju type habiskan satu ayat . best en ?? hihi . kelas kami di bahagikan 2 . sebab ramai sangat . facilities tak cukup nak letak kami semua kat dalam satu kelas . so , sebahagian lagi kat Makmal Stenografi . best gak dalam makmal tu , hihi . 1st time gi situ masa Kelab Fotografi . oh yaa ! kelas fotografi pun dah bermula . minggu ni , kami belajar searah pengenalan Fotograi . BEST BEST ! suka sangat sangat !

okaylahh , nanti da story aku cerr lagi ek . mata aku ngantok . terokkk ! bad habit ! todur di tengah hari . hobi tau tidur tuh ! so , gud nite peeps ! lepas orang semayang jumaat plak tuh aku nak tidur . HAHA .

DAA :)



www.tips-fb.com

2 comments:

Zyrah said...

aihh..kiut ada selipar jepun kecik ya....

Qyrn Hazedan said...

sis ; hihi . kecik jk . murh but kiut gilak :)