Friday, February 4, 2011

flight cancel. hati manyak 'TENANG'. =.="

Assalamualaikum.

hye peeps! waaa. seminggu dah cuti ekk. tak sedar dah aku kot esok dah kene balik Miri. dan lusa balik Mukah. dan yang paling special sekali. aku balik ngan sii Sayang, Encik Dishdush. HAHA. agak keciwa cuti nih. aku demam weyy. dah lah teruk giler wokk aku rase. that's the worst fever I ever had lorr. sakit gilerr. aku tak tahu apa punca aku demam. dan aku yakin, semuanya sebab cuaca yang tidak menentu. dan yang paling penting, hari aku dilanda virus tu, aku, berhujan. HAHA. sekarang aku dah okay. ALHAMDULILLAH :)

okay, tu bukan konsep dan tema yang aku nak cerita hari nih. aku nak cerita pasal flight aku yang kene cancel esok. *bunyi yang agak sakit hati yeerr. mana tak nyaa. dah senang hati dah kan. comfirm dah flight tu, yelah. tiket gi Mukah pun (bas) dah beli dah. so, kene sampai Miri sebelum hari Ahad. maksudnya kena sampai esok gak.

Sebelum tu, kita tengok dulu gambaw gambaw kat bawah nih.


nih HANDPHONE bapak aku, HAHA. tengok lah ape yang die tulis kat skrin tuh. sakit gak hati. mana tak nya. sekarang nih CNY. giler kawww. macam mana nak dapat kan seat kosong. ADOIII =.=" lagi lagi die kata 'IN VIEW OF ALL FLIGHTS FULL'. hadoii mak kawww. macam mane ni ek.


nih tiket aku tu. seriously, aku geram sangat bila tengok FLIGHT dekat mesej tuh, sama ngan kat dalam tiket nih. gerammmmm. yeah, bukan apa, bapak aku pun gi Miri gak atas urusan tertentu. ceyyy.

ni haa. sangat jelas tu dia MH 3525, sama kat mesej tu. HADOIII =.="

aku dan bapak aku terus gi Airport, nak uruskan. tengok tengok, dah banyak nama dah masuk waiting list. tapi dah banyak yang masuk flight petang tadi jugak. so, ada kemungkinan besar aku ade peluang masok flight awal pagi esok ataupun dalam pukul 10 lebih. adoii. kalau tak, terpaksa lah ambik alternatif 2nd. yelahh, guna bas 1230. adoiii. malas nye aku nak guna bas. perjalanan yang amat meletihkan. hope ade flight awal pagi esok.

so, sekarang, daripada aku dok rileks je. bagus aku gi packing barang. yelah kan, sepatutnya flight aku pukul 2 lebih, so, boleh rileks lah sikit pack pack barang. tapi sekarang, oleh kerana nama aku dalam waiting list. terpaksa lah aku pack awal awal dan ready ready untuk awal pagi esok. ayaiii. malas :(

*udah udah, ko tak yah malas lagi, ko pi pack barang ko. baru ko gii tengok TV. ek?

okay ahh, peeps, aku nak gi pack barang barang yang tertinggal. next entry? nantikan!

DAA :)

www.tips-fb.com

No comments: