Thursday, April 7, 2011

harap maaf !~

Assalamualaikum semuaa. 
hihi, kembali lagi bersama QyrnDishdush. *ceyy, macam dalam TV. berdasarkan tajuk yang aku wat kat atass tuu. aku straight to the point lah eek. aku nak bagitau kat korang semuaa. mesti korang heran gak kan asal belogg aku nih tiba tiba belogg aku ni berubah kan? tiba tiba macam kosong semacam. rupa bentuk pun lain, walaupun header aku tetap sama. hihi. semua ni sebab, belogg aku masih lagi dalam penyelengaraan. ceyyy. ko rasa belogg ko ni mesin. *adalah jugak kot. hihi. lallalalalaa. so dalam sehari dua ni kot. belogg aku agak sedikit beteraboo. tapi aku akan cuba update gak. hihi.

yess, THIS BLOG UNDER CONSTRUCTION :)

 * jangan hairanlah ekk. blogg aku ni ada orang tolong aturkan. sangat berterima kasih kat Sis Solehah! muahmuah! :)
www.tips-fb.com

No comments: