Wednesday, April 6, 2011

kamsis, dikala sunyi melanda.

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.



muahh!

 *ceyy. belum papa dah perasan. kononnya banyak sangat lah kot reader bloggie kaw!. 
HAHA. lame kot aku tak gi blog-ING. lama dah kot aku tak blog-ING since banyak gilee keja. yelahh. wanita berkerjaya lah katakan. tuiii. *WANNA BE okay? HAHA. merepek la pulak petang petang damai ni. hihi. aku dah tak tahu dah nak update apa. tapi sekarang dah banyak kot free time untuk aku blogging. ye lah kann. dah nak menjelang final exam nih. *orang sepatutnya study-ING bukan blog-ING or fb-ING. HAHA. tak pe aa. janji suma kerja aku jalan. the whole week nih aku takdak kelas. tapi hari jumaat ni, sebelah pagi ada kelas. shorthand.btw, kene stuyd hard lagilah untuk 3 papers untuk final exam, sebab semua subjek yang lain, dah settled. dengan assignment Trengkas yang aku baru je siapkan pagi tadi. lega gila tauuu bila assignment tu dah siap. Jumaat ni due date nak hanta assignment tu. 

 aku jeles tau, banyak kawan aku yang balik kampung. jealous sangat sangat! huh! sebab apa aku jealous? nih list dia:




-  sihat walafiat, sebab kalau kat rumah, CUKUP MAKAN.
-  jimat perasaan rindu, sebab, tiap hari tau boleh jumpa parents and adik. muah!
-  masa terisi, sebab kalau kat rumah, ada TV. so, BUKU tertinggal di bilik. HAHA.

alangkah indahnya kalau aku sekarang kat rumah =.="

 so, aku kena buat apa kat hostel. peluang kan bila tak dapat balik. peluang untuk apa? kesian sangat lah peluang hengkau tu Qyrn! HAHA. nih, aku list:


-  study lah! sebab, kalau kat rumah kompom buku masih tersusun rapi kat dalam bagasi. HAHA.
-  spend time, untuk sapa spend time tu? untuk sii sayang eppy lah. sebab, kalau kat rumah aku rasa, 
    sekarang ni Eppy tengah rindu rinduan dengan aku kan? *aku pun kot! HAHA.
-  kurus sikit. sebab, kalau kat hostel, orang kata, mudah nak kurus sebab naik turun tangga. *ceyyy. aku
   rasa sama je pun, makin rasa nak makan adelah kot. selera tetap ada. tak taulah perut apa aku  
   nih. perut NAGA bak kata si Eppy.
-  putih? haha, muka tak gelap sangat, yelah. dok bekurung lam bilik je en? HAHA.

yelahhh. hari ni, aku update lah sikit sikit aku punya cer2 sementara stock masih ada ekk. lepas ni aku blogging hal laen pulak. asal sanggup je baca blog QYRNDISHDUSH ni. hihi. :)
daa. jumpa lepas ni ek ? :)
   
www.tips-fb.com

No comments: