Wednesday, April 6, 2011

weekends adalah hari untuk memBUSYkan diri..

yayy, Assalamualaikum semula untuk entry kedua hari ni. hihi!~

nih aku nak cerr pasal hujung minggu hari tu. hari tu? alaaa. minggu lepas doee. tak lah lama sangat kot. taklah lapok sangat kot aku nak cerr pasal ujung minggu aku hari rabu ni. HAHA. 

okay okay. balik pada cerr tadi ekk. hujung minggu lepass, hari Jumaat, aku pegi pasar ngan sii sayang, Eppy. dengan matun sekali. temankan Matun beli tiket. then, lepas balik dari pasar tu, dok lepak lah ngan sii sayang di cafe. hihi. dengan excited aku pegang raket badminton si Wan, baru lah katakan. hihi. tapi aku sedar aw time tu, aku takleh lama sangat dok lepak kat cafe sebab. pukul 8 malam tu, Eppy ngan Wan ada tugas kat pusat sukan. Urusetia untuk Kejohanan Badminton MAKSAK bahagian Mukah, yang berpusat di Pusat Sukan PMU. yeaaa. niat aku malam tu nak tengok movie je, tapi agak merajuk la sikit ngan sii sayang, ye lah enn, msti die tak de masa untuk aku hujung minggu tu taww. adooo. suddenly die kata, ada sorang yang perlu pengganti sebab yang seorang tu. terpaksa balik kampung, ada hal sikit. then, sii sayang meng'offer kan aku untuk turut serta untuk jadi AJK kejohanan tu.

 aku punya excited, bukan apa. aku boleh luang masa untuk hujung minggu aku. yelah enn, atleast tak lah boring sangat. satu lagi, penyertaan aku untuk aktiviti tu pun, ada sijil gak. hihi. apa lagiiii. tapi kalau nak tauuu, aku nervous gak. mana tak nyaaa. aku tak reti taw nak jaga line, tengok shuttle tu in ke out. tak reti denn, HAHA. aku tak reti gak, macamana nak tau team mana dapat point, haha, lagi lagi jaga point tu haa. orang lain semua tengok aw. malu lah aku kalau salah. tu je yang aku fikir. tapi sii sayang selalu tolong. hihi. kami diberi kumpulan, aku yang septutnya menggantikan nama yang tak dapat datang tu, kalo dikira aku kumpulan E, tapi, sii sayang tukar sama kumpulan dengan dia. so that, dia boleh ajar aku atau tegur aku kalau ada wat salah. HAHA. 

aku jaga point? wasseh, walaupun kerja tu nampak mudah, tapi kalau nak tau, kerja tu perlukan tenaga yang lebih gak tau. kemahiran mendengar, mesti ada, kene teliti dengar pa yang Umpire cakap. HAHA. mula mula aku memang blurr macam mana nak tau satu team tu dpat mata, lambat laun, aku tau gak en, cara dpat point. hihi. happy sangat sangat. kalau nak tahu, letih gak tau hujung minggu aku kali ni. non stop, lepas 3 game, rehat. then 3 game lagi jaga. neee. samapai tengah malam, baru balik. tengahari macam tak rehat gak. tapi overall memang best!! 



nih pic aku ngan sii Sayang di malam penutupan. *sibuk sibuk tau nak ambik gamborrr. yelahkann. baju free. HAHA. sama pulak tu. HAHA.

yelahh, dari kejohanan ni, aku boleh tengok cara orang teror2 main tau. best gak. aku suka. yelahh, sii sayang aku tu memang orang kuat badminton. apa depan mata dia kalau boleh emua badminton. HAHA. aku takdak ambik gambar masa aku tengah jaga point, kawan aku pinjam kamera. takpe lahh. kenangan gakkk. HAHA.

jom, kita tengok gambar gambar yang lain. hihi.


model canon gitu lorhh. HAHAHA. 


antara hadiah yang ditawarkan. menarik gak ouu. ada trofi, medal, hamper yang agak besarr then, beg raket yang agak besar gakk. best taww. jealous dorang dapat hadiah lumayan camtu. hihi.


ni crew crew urusetia yang lain. hihi. best tak? ramai kan, tapi aku ngan Kak Sal je yang guna hijab. hihi. takpe takpe. overall best giler giler. :)

okayy. sekian saja entry aku kali ni. esok aku update cerr baru. sementara stok masih ada. hihi. 
daa, salam. selamat malam :)
www.tips-fb.com

No comments: