Saturday, May 7, 2011

akademi fantasia 9 *idea nak update. hihi.


Assalamualaikum semuanyaa.
 Blog update lagi dan lagi. Kali ni, aku tengah update blog sambil menonton Akadenmi Fantasia. Live dari Astro Ria. Korang nak tahu? Jarang tau aku nak update pasal benda benda camni. Rancangan rancangan segala. Hihi, okehh. Kali nih aku update keh? Sekrang nih Nera tengah nyanyi. Hihi. aku menyempat update blog. Tak tau lah sape yang tersingkir kangg.




Nih, aku bagi muka kucing kiut miut nihh, pembuka entry yang asalnya aku blurr. HAHA. Boleh pulak kucing tuhh kiut guna spec tuh. HAHA




Okehh, Akademi Fantasia 9, aku masih ingat lagi, AF nih start season 1 time since aku sekola rendah lagi kot. Tapi makin lama makin boring aku tengok AF , sebab apa. Macam macam je perubahan. Sampai konsep AFF 9 nih berubah lah sangat sangat. Bukan ape. AF1 sampai lah AF8, semua masih dalam konsep yang sama, rahsia. Dorang akan sembunyi kan peserta AF nih jauh dari orang ramai. Orang ramai tak tahu apa aktiviti orang. Cuma diari akademi je yang kasi tau kita aktiviti dorang? Tapi AF9 berbeza pulak dengan yang lain. Yelahh, dorang punya latihan segala kat rumah kaca kat tengah tengah shopping complex. So, orang ramai boleh dating hari hari tengok dorang, lagi lagi family dorang nih. Tak aci lah en dengan yang lain? 

Okehh. Tu lahh. Tapi aku mengaku gak lah. Mantap gak sora dorang tahun nih.
Semua nya mantoppppp. Tapi aku taklah mengikuti sangat AF nih, aku tengok tak tengok je sebenarnya. Hihi. tapii seriously, aku tertarik ngan sora sorang nih, badan kecik gile wokkk, tapi tinggi nak mampuihh sora dia. Tone dia lain dari yang lain.Fina! memang sure hebohh! Yang penting best lah! Kalo tak, takdak lah aku nak post entry tentang dia en? Aku tak tahu lah yang lain, kalo laki? Aku rasa Hazama kot? Best gak. Dia tak tipu orang tau. Dia jujur dengan perangai dia tau lucu. HAHA.


Yang mana satu Fina? Ni haa. Badan dia kurus lah sangat sangat! Tapi mantap doe sora dia. HAHA.



Tengok dia tarik sora dia. Best! Aku ikuti tau, jangan gediks sangat tau!

Bah bah, cukup la bah sudah. Nanti update lagi ekk? Tengok lah Fina, Afundi tau. Best dia nih. Sure!

www.tips-fb.com

No comments: