Sunday, May 15, 2011

coretan.

Assalamualaikumm! 

hello peeps! baru ada update lae kan? baru je kasi tau kat entry before nih, aku tak dapat nak upload kat blogger nih, aku hairan gak, camner blogger lain boleh upload dengan sinang linangnyaa. HAHA. aku ambik inisiatif lain tau. aku on9 guna laptop lain, aku uplod guna laptop tuhh. aikk! boleh je. HAIRAN =.=" hihi. then, aku nak update belog kan, taip taip segala aku malas nak guna laptop tuhh, aku guna laptop sikarang nihh. tulahhh. aku save kan, lepas aku upload tu tadi. HAHA.

then, aku pun done lah en, cari penyelesaian nih.  okehh, aku nak berterima kasih lah en dengan READERS yang berjaya tekan button FOLLOW aku tuhh, sekarang ni dah mencecah 200 lebih. even aku dah setahun lebih blog-ING tapi en, aku baru ada usaha nak komersial kan belog nihh. maybe tak lama lagi aku buat contest contest segala. buat bloglist slot ke. ye lahhh. nak kena mesra dengan semua orangg :) 

okehh. sebenarnya entry nh, aku nak kasi korang tengok aktiviti aku dengan kawan aku, Dayg Farah time boring boring. yelahh. cuti kan? aku stay aje kat rumahh. hihi. so, aku snap snap picture kat rumahh. memuaskan hati lah katakan.


haaaa! model apa lah nih? tak tahu?


part time. hobby. my world. photography. AMATEUR.


barang kesayangan beliauu. berkata-kata di saat suka dan duka. *menggerunkan.


muko orang dah jemu lah kan? ye?


muka paling burok aku selalu tunjuk dengan sii sayang! HAHA.
www.tips-fb.com

No comments: