Saturday, May 21, 2011

entry sebelum bertolak. :(

Assalamualaikumm. :)

hari nih aku buat entry agak pendekk sikit. sebab mungkin dalam masa seminggu aku takdak update belogg kesayangan nihh. hihi. kesian kan. minggu depan aku attend 'Perkempungan Rakan Siswa Kebangsaan 2011' di UTM, Skudai, Johor. aku malas sebenanyaa. tapi untuk timba pengalaman baru. aku ekot gak lahh. btw, mesti seronok. hope so. birthday aku, hari 1st aku kat sana :(


Photobucket
kesian kan aku? tahun nih, aku tak merasa birthday aku kat rumah. hihi. btw, doakan aku ye kawan kawan semuaa. bagi yang ikut serta program tuh, *mana tahu ada yg baca entry nih. tggalkan komen. hihi. 

aku kasi dulu wish awal awal untuk aku kat entry nih. yelahh. kesiann. hihi :)

Photobucket
okengg! jumpa lagi ekk seminggu yang akan datang. janji nanti akan update cerita pasal kat sana :)

Photobucket
www.tips-fb.com

6 comments:

ztie said...

Ktk belaja sine and amik apa ?

Mun said...

take care okayy :)

Amni said...

happy birthday sayang... moga selamat dalam perjalanan.... =) jaga dirik ow...

Ashraf Jalil said...

jemput join contest =D
http://mynameismyname-ashraf.blogspot.com/2011/05/sunshine-smile-contest-starts-now.html

syakirahmn said...

all the best! ;)

syakirahmn said...

&& happy birthday in advance :D