Tuesday, May 31, 2011

seketika bersama Abang Ad, Izzati ngan Fazrine. :)

Assalamualaikumm. hye semuaa! 
aku baru je kembali berblog-ING. bukan nya apa. agak busy wokk, baru je balik dari Johor. apa? aku tak dengarr? kesah kat Johor?  nanti aku kasi tau hal tu ekk. entry nih atas permintaan abg Adzahari Baini. selaku Pengerusi PRSPMU sem lepass. merangkap kawan baik tersangat lah baikk, berkoyan koyan lah baik untuk kitorang semuaa. hihi. so, BTW, entry nih jugak ditujukan khas untuk Fadhiha Izzati ngan Fazrine. hihi.

kejadian yang gambar dia banyak lah sangat ni. *tapi aku upload sikit je ekk? dah kira banyak lah kot. hihi. terjadi masa aku ngan Fazrine nak gi Johor and baru balik dari Johor. enjoy sejap kat Kuching. yelahh. kat Johor takde banyak masa nak enjoyy. hihi. apa lagii. hari pertama kat Kuching tuu. kitorang gi tengok wayangg. makan 2 trip char quey tiaw basah mak Izzati buat. sumpahh! sedap wokk. sangat berterima kasih kat Makcik. (mak Izzati). hari esoknya pulakk. kena bertolak awal pegi Airport. sebab apa, kena datang awal sikit. flight awal pukul 10stengah tu. then petang tu terus pegi pendaftaran. dan malam dah start programm. stoppp! nanti cerr pasal tu. okeh?

dah lepas balik dari Johor tu. kitorang enjoy lagi malam tu. bukan enjoy ape ye kawan kawan, kitorang gi tempat tempat bersejarah gitu. HAHA. aku tak tahulah nak cakap ape lagi. jom cuci mata ngan gambar gambar ni semuaa. 


Photobucket

nih kat cineplax Spring Kuching.

Photobucket
yang sebelah kiri tu, Fazrine. then yang kanan tu pulakk mantan Pengerusi PRSP kitorang sem nih. Abg Adzahari Baini.

Photobucket

haaa. nih budak Kedah yang tersesat kat Sarawak. hihi. Fadhiha izzati. dah tinggal kat Sarawak lebh kurang 3 tahun camtu kot. :)

Photobucket

haa. ambik abg aD!

Photobucket

pic dia lagii. naahhhh! :)

Photobucket

muka nnocent kitorang kut!.

Photobucket

guess who? kitorang 4. guess yang mana  aku? yang mana Zaty? yang mana Abg AD? yang mana Fazrine. cetekaceteka? hhahaha.

Photobucket

hah! muka abg lagi. amik ko! HAHA.

Photobucket

kitorang semuaa. guna self timer. apa lagii?

Photobucket

persahabatan yang akan kekal. InsyaAllah.

Photobucket

LIKE! aplikasi dalam Facebook. HAHA.

Photobucket

aku di China Malaysia. *konon! euwwww. HAHAHA. adioss! :)

LIKE kalau suka ekk. ?


Photobucket
www.tips-fb.com

2 comments:

LIKE said...

LIKE ^___________^

adzahari said...

hahahhaha.....malu nya......hahaha..... like jer lah...haha