Monday, May 2, 2011

Happy Anniversary to Sii Sayang's Parents!

Assalamualaikummm!~ hihi. lama lah sangat kan aku tak hupdate belog aku yang amat disayangi ini. bukan nak sombong tau pun ape2 ye kawan kawan sekaliann. hihi. tapi terlalu busy. final exam baru je habis. cuti baru je mula. enjen baru panas nak kembali ke dunia blogger nih. dah lah cuti 2 bulan. makin banyak lah benda aku nak cerr lepas nih. tapi kalau korg nak tahu, macam macam cerr aku tertinggal nak kasi hebah kat blogg nih. tapi aku x sempat and setakat ni, entry nih, ni lah event yang paling latest. cehhh. eent event yang lain tu, kalo aku ada masa aku pi tulis kat blogg naa.

okenggg. nak start dah nihh, hari Ahad bersamaan 1 May 2011. tulah diaa, Anniversary mak ngan bapak sii sayangg. aku terkejut gak, sebab malam tu, dorg seakan akan tak jadi kot nak sambut. sebab kedai kek tutup. tulahh. thenn, siang tuu, time aku tengah syok syok cuci longkang sambil 'main' dengan katak kat longkang. rupanya ada 6 misscall dari sii sayang. HAHAHA. kali ke-7 pun aku jawab kat telefon Echa. HAHAHA. aku jawab then, dia terus kata kat aku. 

'siap nektokk! nak gi boulevard tok. makan, semua ada aritok. '

aku blurr aw, bukan apa, aku boleh tak hengat pulak yang hari tu anniversary mak dia. macam mimpi je kot. aku akan jumpa the whole ffamily die. maluuuuu. okayy, seterusnya aku cerr dari picture je kott. 


haaa, samapai sampai je kat boulevard terus jumpa ngan dorang semua. sapa semuaa? family sii sayang laa. okayy. gambo di atas ni laa tuan punya badan yang anniversary. haa, yang nilah parents Sii sayangg. 
Happy Anniversary makcik ngan pakcikk! :)

yanggg ni pulakk. Ariff Putra, anak buah sii sayangg. anak kakak diaa. cute kann? dorang 3 beradik kacak kacak tauu. semua ikut muka bapak dorang, kulit putih melepak tu pulak ikut dari mak dorangg. ni, dorang panggil 'Adik'.
haaa, yang ni pulakk, Danish Putraa. nenek dorang nih panggil dorang dengan nama 'Puput'. hihihi, biasa lah orang tua tua dulu, panggil budak budak ni, sukati jee, hihi. tapi family semua panggil Danish.
yang ni pulakk, Dania Zara. muka dia sijibik en dengan Ariff tadi. ajaib lah sungguh. cuma yang ni, panjang rambut je kot. yang ni pun baru pandai jalan. ihihi.
yang baju purple tu, adik sii sayangg. Nini, gelaran dia. baru je Tahun 4, tapi, hp canggih youuuuu. ada facebook lagi tuuu. kalah you all tau. hihi.
haaa. tu ariff dengan mak dia. Kak Zulia. hihi. ariff posing gitu lorhh. pose maut tuhh. hidung kembang semacam je. HAHA.
lepas tuu, kakak ngan abang ipar sii sayang sajikan kami semua dengan sushi. beserta dengan cicah wasabi. haha. lucu gak semua orang time tuu. yelahh. ada yang tak pandai makan en. tapi semua orang cuba. dengan wasabi pulak tuu. tu yang bet tuu. semua buat muka pelik dan mengerikan. HAHA. Makcik je yang tak cubaa. takut dan tak dapat bayangkan macamana muka time makan benda tu. HAHA.

Lepas dari Food Court, Boulevard, kami pegi game land. cehh. semata mata nak main game gula-gula. haha. rasanya kakak sii sayang ni memang dah berpengalaman nak main benda nihh. last last dorg dpat 1 helmet gula-gula. apa lagi yang dua orang budak baju merah tu. suka lah enn. gula-gula budak mana tak sukaa.
tengokk. muka muka orang tengah kusyuk main game. best gak game nih. tapi next time lah cuba kot. hihi.

muka bahagia sii Qyrn Dishdush ngan sii Zafiq eppy. ade dania zara jugakk!~

sambil sambil yang lain men game tadi tu, bapak sii sayang dengan abg ipar pulak main Rambo. main tembak tembak. punya emosi dorang main, sampai yang dorang ni pun terpegun sampai macam ni sekali muka, KIUTTTT ^.^
haaa. ni dia suasana yang agak kecoh tengok bapak ngan abang ipar main tembak tembak. syok habih laaa. best gileee.

Lepas semua dah uas main game. semua berpecah, yelahhh. family kakak sii sayang balik rumahh. sebab sii dania memang dah nak tidur dahh. Mak ngan Bapak sii sayang pulakk, tak tahu kah gi mana. tapi balik kot. kamii? masih tawaf lagi. banyak tempat kami pergi. yelahh, habiskan masa bersama. nanti 2 bulan tau tak daat nak jumpaa. bulan 5 ni pulak nanti gi Johor kot atas urusan rasmi. ceyyy.
sebelum sii sayang anta aku balikk, kami singgah di Mc'D. makan. kelaparannn. haaa. jangan jelessss! -_-'' *alahh, setakat mcD en?


muka bahagia orang yang aku sayang sangat sangat ketat ketat lah sangat. ILOVEYOUUU :)


hihihih. pose terakhir, baru kot nampak muka akuu. HAHAHA.

okayy. hari ni hari isnin,. esok dah hari selasa. sebelah pagi aku gii ambik sijil SPM aku kat sekolah lama. sebelah petang pulak balik lawass. guna flight. 

aku tak tahu macam mana rindu nya aku nanti en. btw, sii sayang, jaga diri tau. ILOVEYOUSOMUCH!~
www.tips-fb.com

No comments: