Wednesday, May 4, 2011

outing seketika bersama?

Assalamualaikum semuanya. aku datang ni haa,  tak dapek nak cerr terus tauu. nih pun rasanya susah susah nak upload pic, aku susah hati betul lah line kat lawas nih macam nih. bukan apa, sakit hati aa. dah lah aku tengah bercuti. santai santai takdak line lah pulakk. sakit hati. tadi, aku baru je tukar balik phone aku dengan bapak aku, so, sekarang aku guna Nokia E63 aku balik. suka suka. lama dah kot tak guna phone tu. rinduuuu. :) okayy, baiklahh. balik pada cerr, outing 2hb mei. 

1st 1st tu gi umah Makcik Rokiah. *mak Ezad. di jamu ngan nasi lemak. nyamann. makcik masak special untuk kami. banyak gak cerr yg kami loya hari tu. loya buruk lah katakan. sempat gak ambik 2 3 gambaa. tapi entry kali ni tak banyak sangat kot gambar. hihi. lambat nak keluar kamera. hihi. tapi syuko lah kot. ada gak sikit. :) ni salah satu nyaa. line nak uplod sangat lah siput. *cukup bersyukur ada satu gambo nih. 


nih diaa. dari kiri, echa, anis, qyrn ngan dekqu (model) syiokk gilerrrr. lepas tu, kami bertolak ke kampung, nak ambik kak dedek ngan abg naz. tak dilupakan, sii sayang ada sekali tauu. dia lah yang ambik pic atas nihh. :)


 haaa. yang ni kak dedek ngan abg naz! lama gak aku tak jumpa kak dedek ni. dulu rapat gilee. tapi sekarang dia indah rumahh, tu lahh. tulah ape? blurr! abg naz tu kajen dorg gak tauu. hihi. 



menjamu selera di KFC Bintang Plaza, Miri. 1st nak makan kat MCD, tapi penuh lah sangat. takpe aa. KFC pun KFC lah enn.  best moment ngan dorangg. sebelum aku balik bercuti 2 bulan nih haa.


abg naz nihh, jarang dapat jumpa dia. chipsmore kejap ada kejap takde. HAHA.


haaa. yang ni baru nampak muka sii sayang akuu.

adohhh, entry nihh sikit je kott. :)

sampai sini je yekk?~ 
coratcoretbersamaQyrnDishdush www.tips-fb.com

No comments: