Thursday, May 5, 2011

'Not Connected'. grrrr!

Assalamualaikumm.
Berjaga-jaga sebab ini entry orang tengah marah. HAHA. *asal aku ketawa nih? Gila!~

Okengg? Korang nak tahu sebab aku marah? Aku benci tauu, time aku semangat nak online? Semangat nak update blog. Semangat nak update status kat twitter pa menda sume en? Berokband celcom ‘kesayangan’ ini asyik asyik wat hal.

Nak tau wat hal camne? Asyik mintak connect je. Dah connect dah en? Belum berapa lama lepas tu, disconnect balik. Sakit hati aku dibuat nyaa. Mana tak nyaa, aku rasa line celcom ngan 3G kat tempat tinggal aku nih dah tinggi. Kalau boleh sampai terkeluar dari landasan kot. *aksi menipu. HAHA. Kawan kawan yang lain kata line okay je? Aikk? Ke berokband aku ni yang buruk? Sakit hati laa. Celcom, ko jangan sampai aku merajuk kangg. Nahassss! * macam lah mende tu paham o?




Sakit tak hati korang kalau korang asyik asyik terpaksa connect balik, then tunggu berokband korang tu tuka kaler lampu dia jadi biru? Sakit kan? Camtu lah aku. Asyik asyik hijau. Then, merah balik. ‘No Device’ balik. Then ‘Searching for network’ balik. Eeeee. Bila lah nak okay line nih?grrrrr. hilang mood nak blog-ING. 




Nih lagi satu yang buat aku sakit hati, dah connect kan? Dia boleh kata pulaks lagi, ‘Not Connected’. Grrrrr. Sape tak sakit hati. Asyik asyik aku gak yang kene tekan ‘Connect’ tu. Cuba lah ada button automatic. Eeee.

*entry nih banyak word ‘Asyik Asyik. HAHAHA.
Hope esok line dah okay macam biasa. :) sayang ko Celcom!~


www.tips-fb.com

2 comments:

Nurul Jannah said...

momo dah potong momo punye celcom broadband.hua3 :D

Qyrn Hazedan said...

aikk? asal potong lak momo?