Tuesday, May 31, 2011

Perkampungan PERSIS IPTA 2011 hebatt!

Assalamualaikum anda anda semuaa. 

sekian lamaproram nih dah berakhir. aku baru uplod and update entry pasal Program yang aku ikut hari jadi aku hari tu. kesian kan. btw, ni lah hadiah yang terbaik dari Miss Woo untuk aku. sabar sabar ekk. seriously, aku rindu gile suasana kat UTM hari tuh. kecoh sana sini. ambik gambar sana sini. adedehh memang kecoh ahh. bukan apa en,program tu memang happening giler.. kat situ, boleh kenal ngan PRS seluruh IPTA. sumpah! memangg, ergaulan antara rakan rakan PRS yang lain memang syok habis. semua sporting, semua boleh dipercayai. tak perlu nak ragu yang itu yang ini.

eehh! aku belum wat lagi assignment dari Pihak Atasan. aduiii. kena mula buat esokk. so, malam ni, aku update dulu. antara event2 yang happening gile hari tu. Dinner. ala ala kampung gitu. memang best lahh. seriouslyy. pemenang pemenang King & Queen of the ceremony pon memang kena gile. yelahh. ganteng = ayu ayu gituu. kalau aku jadi calon, memang tak kena. yelahh. tudung aku moden. mana da orang kampung guna shawl. HAHA. asal lah aku tak guna tudung biasa then simpul je tudung tu bawah dagu. *dapat bayangkan tak? HAHA.

satu lagi? Khidmat Komuniti kat Kampung Parit Hj Abdul Rahman.kitorang sampai kat sana dibahagikan pada macam macam kerjaa. aku dapat kerja ni haaaa. - bersihkan, gosok, cuci, sapu, mop. Balairaya. alhamdulilah. berhasil jugak kerja kitorang. yelah enn, kerja kihdmat masyarakat nih, kena berpanas berhujan. untuk nusa dan bangsa. 

banyak lagi aktiviti. tu lah random yang aku pilih nak ceta kat sini. yang pentingg aku suka. korang sukaa? spa suka angkat tangan macam saya. *aksi usop wilcha. ahaha. kat sini gak aku jumpa twin. hahaha. nak kata sama tak lah kot. orang tego muka kitorang ada iras iras. hahaha. ada2 jee.  

jomm, aku teman korang usha usha gambar kat entry nihh.



Photobucket

haa. ni Qyrn ni haa. muka mengantokk sangat sangat. tak dapat nak tidur sebab guna lens. haha. tapi aku lelap jugak sekejap. tak dulii. HAHAHA. time nihh, sebelah aku, Akmal, alaaa. yang pengsan time ketua kumpulan kenalkan diri tu. HAHA. dia dok tnya pasal lens. dia cakap tak berani nak pakai. hihi. aku ingatt, time bas terbalik kat belakang bas kitorangg. dia orang 1st lenyap dari tempat duduk dia. yelahh. nak tengok sangat. hehe.

Photobucket

yang ni lah Fazrine. teman aku dari PMU. alhamdulillah, aku dapat rapat ngan dia. dia nih open tau, ape ape cerr dia terima. aku suka kawan ngan dia.

Photobucket

ni pulakk. ahli ahli kumpulan aku. Sis Shasha ngan Sis Fiza. hihi. dorang nihh, badan memang kecikk. tapi dorang lagi tua dari aku tauu. dah ambik degree. memang rapat ngan aku. walaupun bukan aktiviti dalam kumpulan.

Photobucket

nih muka akuu. tyme dinner tuhh. aku dah sakap dahh. baju aku je kampung sikit kot. tudung? guna shawl beaded yang sayang aku bagik. hihi.

Photobucket

ni sebahagian dari kumpulan akuu. yang lain suma malu malu semacam. tu lahhh,  susah kitorang nak kumpul sama. tapi alhamdulillah kumpulan kitorang pat bergabungg, meletupp! ;p

Photobucket

satu fenomena yang buat kitorang terkejut giler2. suma busy busy nak tengok bas ni camne. time nih aku ngan Sis Shasha dok berebut keluar dari bas. busy sangat. HAHA

Photobucket

ni sebahagian ahli PRS yang ditempatkan di Kampung Parit Hj Abdul Rahman. yang lain nyaa. ditempatkan kat 2 tempat yang lain.

Photobucket

nyum nyum, makanan pun sedap sedap. ;)

Photobucket

salah satu slot yang sekarang ni jadi buah mulut dengan ungkapan. 'tarik nafas. fokus pada pernafasann'


Photobucket

haaa. ni ahli kumpulan aku semuaa. dan yang lain lain tu tak lah sangat. btw, kitorang nak ucapkan jutaan penghargaan untuk pihak pihak yang menjayakan aktiviti nih samada yang langsung dan tidak langsungg. kalau ada aktiviti camni. jangan lupa jemput kitorang k? 

PERKAMPUNGAN PERSIS IPTA 2011 HEBAT! itu diaa. ;)

Kalau suka kasi 'LIKE' :)



Photobucket
www.tips-fb.com

2 comments:

luqmannn said...

best hu3....lwa gmbr

Qyrn Hazedan said...

@luqman. alah. biasa je kott. hihi :P