Wednesday, June 1, 2011

birthday ohh birthday.

Assalamualaikum semuanyaa. :)

hari ni aku datang bawak entry yang lama gak aku kena post. tapi oleh kerana keadaan yang kurang sihat, aku tak dapat nak post banyak banyak entry dalam satu hari. haha. kurang sihat? aku cuma dapat flu dan batuk batuk. haha. takdelah serious sangat, tapi kann. aku ni jenis yang jarang  dapat sakit sakit macam tu. hehe. 

aku nak cerr sikit pasal sambutan birthday aku ari tuu. yup! sepatutnyaa. kalau dalam plan, aku nak sambut birthday aku kat Lawas, sebab sii Sayang nak gi tempatt aku, nak sambut sama-sama. tapi oleh kerana aku kena pegi Johor pada tarikh birthday aku tu, aku terpaksa tunda kan benda tu. then, InsyaALLAH, hujung bulan ni dia akan pegi tempat aku jugak. 

ohh yaa, balik pada cerr tadi, aku gi sambut birthday tu simple simple je dengan sii sayangg. kitorang beli a slice of cake dari Secret Recipe. chocolate punyaa. yup! memang sedap sekali. sebab ape, aku bukan jenis yang makan kek taw. tapi kek ni, memang sedap. sampai aku nak lagi. *banyak fulus kaww! haha. then kitorang lunch kat Muara Restaurant. fuyoo. memang sedap ahh makan lunch ko hari tu. hehe. jom kita usha gambar, kita tengok satu satu.




Photobucket

nihh, pic kitorang before order sampaii. kitorang order Nasi Lelapan Ayam and Jus. memang tengah tunggu.

Photobucket

yupp! nih diaa. alahh, sepotong jee.

Photobucket

yang ni kotakk. baru kotakk. dah menggoda en?

Photobucket

haaa! ni dia kek diaa. sii sayang nyanyi lagu birthday then suap aku sikit sikit kek nih. memang sedap woo. hehehe.

Photobucket

haaa. nih menu yang kitorang tunggu tunggu. memang sedapp. sebab aku memang jenis yang berulam. ape lagii. suka lah kan? haha. 

lepas tuu, kami berangkat pulangg. hehe. cukup lah tu untuk sambutan aku kali nih, dah cukup bermakna kot? 

Happy Birthday to Me :)
thanks untuk sii sayanggg ;)

Photobucket
www.tips-fb.com

No comments: