Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru :)

Assalamualaikum.


ni adalah entry tentang hari guru. hihi. guru? seriously, aka terus related dengan sekolah. tapi umunyaa, bukan hanya di sekolah. dulu kan? waktu sekolah, tyme hari guru macam nih, macam macam benda kena buat saat akhir. buat kejutan itu laa ini lahh. balut hadiahh tuu. sanggup tauu. iyelahh kann, rasa tu kena ada nak buat guru guru kita semua happy. tu lah pasall.

aku ingat lagi, tyme form 5 dulu. kami buat kejutan untuk para cikgu. walaupun agak kurang menjadi, tapi alhamdulillah. guru-guru terhibur. ada ka patut, wakil lelaki form 5 berboria kat atas pentas. *persembahanlah katakan. tapi macam orang berdikir barat pulak aku tengok. tapi yang penting benda ni betul betul mengingatkan aku kenangan kenangan kat sekolah.

Photobucket

aku malas lah nak cakap panjang panjang..

aku nak ucap, 
" Selamat Hari Guru, Terima Kasih bagi segala perkara, tunjuk ajar dan bimbingan yang telah diberikan kepada anak didikmu ini. Jasamu tetap dikenang. Iloveyou, cikgu"

hihi. nih, aku kasi tauu. aku credited ucapan aku nih kat. :
guru-guru di ;
 Tadika Kemas Sundar.
 Tadika Kemas Punang.
 Sk Agama Lawas.

 Smk Agama Miri.
 Politeknik Mukah Sarawak.
 & semua warga pendidik di seluruh dunia :)

Photobucket

www.tips-fb.com

No comments: