Thursday, June 23, 2011

kedatangan sii sayangg.

Assalamualaikum.

hehe, sii sayang gi solat jumaat dengan babah. so, aku blogging lah kan? sempat sekejap sebelum aku tolong mak masak untuk makan tengahari. hehe. happy sesangat, sebab apa, rindu giler kot. lama tak jumpa. beliau cuti cuti Malaysia jap kat Lawas. apaaaa lagi ;p


sii sayangg. hehe. baru sampai rumah kena kerumun wartawan. *akulah* hahaha.


snap dengan sii sayang dengan muka pucat kot. haha. bajet betul!


got present from sii sayangg! *abaikan je yang pegang present tu.*



yay! dapat sneakers! haha. *betul ke aku eja tu. argghhh abaikan je. janji faham!* HAHA.

lepas ni, keluar dengan kengkawan semua. janji yang dulu tertangguh, baru hari ni nak tunaikan lagi. yelahh, hari tu, semua ada hal masing masing. minggu depan aku balik poli, baru dapat nak keluar sama. hang out ngan dorang lah katakan! yuk! masak! ^.^


Photobucket
www.tips-fb.com

3 comments:

Sal Ahmad ◕‿◕ said...

best nya.. ;)

SHAHIRAH ADIZAN said...

wah , seronoknye . so sweet lha . hope berkekalan okey :)

Amni said...

kmk suka sneakers juak deng... birhtday pezen mek mintak sneakers. Tapi nya berik benda lain.. huhu